تاریخ انتشار : جمعه 18 اسفند 1396 - 5:33
کد خبر : 25643

اصفهان| یازدهمین دوره مسابقات رالی خانوادگی جانبازان به مقصد مزار شهید حججی برگزار شد

اصفهان| یازدهمین دوره مسابقات رالی خانوادگی جانبازان به مقصد مزار شهید حججی برگزار شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از اصفهان، یازدهمین دوره مسابقات رالی خانوادگی جانبازان و ایثارگران استان اصفهان شامگاه پنج‌شنبه با حضور ۱۱۰ خانواده از جانبازان و ایثارگران برگزار شد.  در این دوره از مسابقات ۱۱۰ ماشین که در هر ماشین یک خانواده تا سقف

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از اصفهان، یازدهمین دوره مسابقات رالی خانوادگی جانبازان و ایثارگران استان اصفهان شامگاه پنج‌شنبه با حضور ۱۱۰ خانواده از جانبازان و ایثارگران برگزار شد.

 در این دوره از مسابقات ۱۱۰ ماشین که در هر ماشین یک خانواده تا سقف ۴ نفر حضور داشتند و خود فرد جانباز راننده ماشین بوده و همسر یا فرزند او نقشه‌خوانی را بر عهده داشت شرکت کردند.

این افراد از محل اداره کل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های اسلامی اصفهان حرکت خود را آغاز کردند و از مسیرهای دولت آباد، شاهین شهر، خمینی شهر، درچه و چند شهرستان دیگر به نجف آباد رفتند و با رسیدن به مزار شهید محسن حججی به مسابقه پایان دادند و در انتها با اهدای جوایز از برگزیدگان مسابقه تقدیر شد.

این مسابقه با هدف توسعه و تعمیم ورزش بین خانواده‌های شاهد و ایثارگر، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم جانبازان و خانواده‌های شاهد و ایثارگر برگزار و با استقبال بسیار آنها روبه‌رو شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد