تاریخ انتشار : سه شنبه 15 اسفند 1396 - 14:27
کد خبر : 25432

فعالیت ۲ هزار پایگاه جشن نیکو کاری فردا در یزد

فعالیت ۲ هزار پایگاه جشن نیکو کاری فردا در یزد

علیزاده مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت: همزمان با برگزاری جشن احسان و نیکوکاری، برای جمع آوری کمک‌های مردمی، ایجاد ۲ هزار و ۲۲ پایگاه در استان پیش بینی شد. علیزاده با اشاره به پیش بینی ایجاد ۲ هزار و ۲۲ پایگاه در استان افزود:

علیزاده مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت: همزمان با برگزاری جشن احسان و نیکوکاری، برای جمع آوری کمک‌های مردمی، ایجاد ۲ هزار و ۲۲ پایگاه در استان پیش بینی شد.

علیزاده با اشاره به پیش بینی ایجاد ۲ هزار و ۲۲ پایگاه در استان افزود: این تعداد پایگاه فردا در مدارس، روز پنجشنبه در پایگاه‌های اصلی سطح شهر و روز جمعه در میعادگاه‌های نماز جمعه، آماده دریافت کمک‌های مردمی است.

وی هدف از برپایی جشن عاطفه‌ها را حمایت ازدانش آموزان بی بضاعت و نهادینه کردن فرهنگ انفاق و نیکوکاری بیان کرد و یادآور شد: کمک‌های جمع آوری شده در واحد‌های آموزشی، در بین دانش آموزان نیازمند همان مدرسه توزیع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: یزدی‌های نیکوکار در جشن نیکوکاری سال گذشته ۲۰ میلیارد ریال به صورت نقدی و کالا به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کمک کردند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد