تاریخ انتشار : جمعه 11 اسفند 1396 - 11:58
کد خبر : 25081

مسئولان از دامن زدن به اختلافات پرهیز کرده و به وعده های خود عمل کنند/ عدالت در تقسیم بودجه استان ها رعایت شود

مسئولان از دامن زدن به اختلافات پرهیز کرده و به وعده های خود عمل کنند/ عدالت در تقسیم بودجه استان ها رعایت شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در سراسر شهرستانها و بخشهای آذربایجان غربی برگزار و ائمه جمعه مطالبی را درباره مباحث روز مطرح کردند که به شرح ذیل است: مسئولان از

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در سراسر شهرستانها و بخشهای آذربایجان غربی برگزار و ائمه جمعه مطالبی را درباره مباحث روز مطرح کردند که به شرح ذیل است:

مسئولان از دامن زدن به اختلافات پرهیز کرده و به وعده های خود عمل کنند/ عدالت در تقسیم بودجه استان ها رعایت شود/کارفرمایان در پرداخت حقوق کارگران اهتمام داشته باشند

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ارومیه گفت: لازمه پیشرفت آذربایجان غربی در زمینه های مختلف کنار گذاشتن اختلافات توسط مسئولان است.

وی جرو بحث مسئولان و جوابیه صادر کردن آنان برای یک دیگر را غیر قابل قبول خواند و افزود: مردم در هیچ شرایطی این وضعیت را قبول نخواهند کرد چرا که همین مردم در پیشرفت اهداف نقش قابل توجه داشته و عملکردشان مورد قبول است و تمام امورات مسئولان در این زمینه تنها با هواهای نفسانی صورت می گیرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی  با اشاره به اینکه فرصت‌ها یکی پس از دیگری از دست می‌رود، بیان داشت: شرایط جغرافیای استان بسیار حساس است و امروز زمان مطرح کردن مسائل قومیتی و مذهبی نیست باید از زمان ها و موقعیت ها در راستای پیشبرد اهداف و پیشرفت استان استفاده مفید و قابل توجهی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مطرح کردن مسائل قومیتی از اقدامات شیطانی است، اظهار کرد: به جای این حرف‌ها به درد و دل‌ها و مشکلات مردم رسیدگی کنند و این مورد قبول نیست که پس از گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از شاخص‌ها در استان پایین باشد.

حجت الاسلام قریشی با تاکید بر اینکه مسئولان به وعده های خود عمل کنند تصریح کرد: امروز درخصوص راه آهن ارومیه شاهد وعده ها و زمان های مختلفی هستیم دیگر زمان شعار دادن نیست مسئولان  بایدوعده های خود را عملی کنند و از دادن وعده هایی که عمل به آن غیر ممکن است دوری کنند.

امام جمعه ارومیه در ادامه با اشاره به بیانات رهبری اذعان داشت: امروزه اشرافی‌گری جامعه را فرا گرفته است و دچار ارتجاع و عقب‌گرد شده‌ایم و مسئله برقراری عدالت اجتماعی موضوع مهمی بوده که در جامعه به فراموشی سپرده شده است.

وی با بیان اینکه آنهایی که بودجه کشوری را تنظیم و تقسیم می‌کنند باید عدالت را در تقسیم آن در بین استان‌های مختلف کشور رعایت کنند، گفت: تنظیم بودجه از مهم ترین محور های عدالت است و باید به درستی در تقسیم آن توجه شود این درست نیست که برخی استان‌ها با پارتی‌بازی و بلند کردن صدا بودجه‌های بیشتری بگیرند و  آنها که صدایی ندارند از تقسیم بودجه بی‌نصیب باشند و این استان‌ها هم خدایی دارند.

حجت الاسلام قریشی در پایان توجه به حفاظت از بیت‌المال را موضوع مهمی دانست و اشاره کرد: بیت المال متعلق به همه مردم است و خیانت به آن تاوان بسیاری در دنیا و آخرت دارد که کمترین‌ آن خشم و غضب الهی و آتش جهنم است و در حفاظت از بیت‌المال تنها مسئولان وظیفه ندارند بلکه مردم هم در این زمینه تکلیف بر عهده دارند.

امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه در آستانه عید از توجه به فقرا و نیازمندان غفلت صورت نگیرد، ادامه داد: کارخانه داران و مدیران در این ایام سعی کنند تا حقوق و دستمزد کارگران و کارکنان خود را سر موعد بپردازند تا موجبات شادی و خوشحالی خانواده‌های آنها هم فراهم شود.

وی با بیان اینکه افراد غنی سهمی را برای فقیران و محرومان از مال خود در نظر داشته باشند، تصریح کرد: همه باید در زندگی خود این امر را در نظر بگیریم خداوند در قرآن می‌فرماید آنانکه که در راه خدا به فقیران کمک می‌کنند خداوند چندین برابر آن را به آنها برمی‌گرداند و خداوند روزی را با صدقه و زکات نازل می‌کند.

دشمنان به دنبال ضربه زدن به ولایت فقیه هستند/ متاسفانه صدا و سیما در انتخاب کارشناسان بی تدبیری می کند 

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به  تهدیدها و چالش های پیش روی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: باید تهدیدات پیش روی انقلاب را آسیب شناسی کرد تا از نابودی و زوال آن جلوگیری کرد.

وی با بیان اینکه با شعار دادن انقلاب حفظ نمی شود، گفت: باید در عمل از انقلاب مراقبت و صیانت کرد و در مقابل تهدیدات ایستاد.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه دشمنان، ولایت را نشانه گرفته اند، افزود: تمام هم و غم دشمنان آن است که ولایت فقیه را زیر سوال ببرند و هر مشکلی را به نوعی به ولایت نسبت می دهند و برای این کار به تمام ارکان ولایت به بهانه های مختلف حمله می کنند.

حسن زاده با بیان اینکه تمام هم و غم دشمنان ضربه به ولایت و جایگاه رهبری است چرا که اگر ولی فقیه و راس هرم در حکومت اسلامی ضربه ببیند، بقیه نیز به راحتی ضربه می بینند، اظهار کرد: آیا تا  بحال کسی دیده که آمدنیوزها به اختلاس گران و یا مسئولان فاسد را زیر سوال ببرد؟ چرا تنها مجموعه های ولایت را زیر سوال می برد؟

وی با انتقاد نسبت به استفاده از کارشناسان جاهل و بی تدبیری در صدا و سیما، افزود: متاسفانه صدا و سیما نیز بی تدبیری کرده و از افراد و کارشناسان جاهل و کسانی که به ولایت اعتقادی ندارند به عنوان کارشناس استفاده می کند که نباید اینگونه باشد و ما از صدا و سیما و کارشناسانی که استفاده می کند در این زمینه ناراحت هستیم.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال تضعیف روحیه ارزشی و انقلابی هستند، اظهار کرد: در این زمینه به هر کسی که انقلابی بوده، دشمنان انقلاب تندرو می گویند و بدبینی نسبت به وی ایجاد می کنند در حالی که مثلا وظیفه امام جمعه است که تذکر دهد.

حسن زاده بی تفاوت بودن مردم نسبت به سرنوشت خود را دیگر تهدید و آسیب عنوان کرد و گفت: نباید بی تفاوت بود چرا که اگر مردم بی تفاوت باشند در آن صورت باید فاتحه انقلاب را خواند.

وی با تاکید بر اینکه مردم نباید بی تفاوت بوده و از مسئولان سوال کنند و پاسخ بخواهند،تصریح کرد: بنده در این ۴/۵ سال ندیده ایم که مردم از مسئولی سوال بپرسند، در حالی که مردم باید از مسئولان، از امام جمعه و فرماندار و نماینده و شورای شهر و شهردار سوال کرده و پاسخ بخواهند و نباید صحنه را خالی کنند و نباید بعد از انتخاب تفاوت باشند.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به موضوع اندلس یا همان اسپانیای کنونی، افزود: اندلس کشوری مسلمان بود که دشمنان اسلام با ابتذال فرهنگی و اختلاف آن را نابود کرده و از بین بردند و لذا باید در این زمینه هوشیار بود.

حسن زاده با بیان اینکه ما مخالف فعالیت بانوان نیستیم بلکه با ابتذال مخالف هستیم، تصریح کرد: ورود بانوان به ورزشگاه ها یعنی ابتذال و ابتذال و بی بندو باری است که جامعه را به تزلزل می کشاند.

وی با تاکید بر ساده زیست بودن مسئولان در نظام اسلامی، اظهار کرد: تفاوت مسئولان در حکومت اسلامی با حکومت طاغوت در ساده زیست بودن مسئولان است و اگر مسئولی ساده زیست نبوده و به دنبال اشرافی گری باشد این موضوع یک آسیب و تهدید برای انقلاب است.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه امام جمعه، پرادو سوار نمی تواند درد مردم با بفهمد، اظهار داشت: همه مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی باید ساده زیست و از سطح متوسط جامعه باشد.

خطیب نماز جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه باید برای ماندگاری انقلاب، ایثار کنیم، تصریح کرد: باید خودمان موانع را از بین ببریم و باید همت کرده و خودمان شهر و کوچه ها و خیابان ها را آباد کرد و هر کس هر چه در توان دارد باید اقدام کند.

وی هم چنین با تاکید بر بیداری و پرهیز از غفلت، افزود: انسان باید از خواب غفلت بیدار شده و متوجه باشد که چه می کند و راهی که می رود درست است یا غلط.

حسن زاده با بیان اینکه اگر بخواهیم جامعه اصلاح و مشکلات حل شود باید اهل عمل بود نه اهل دور زدن، گفت: یک سد و مانع می تواند یک شانس برای تغییر زندگی انسان باشد.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه همه باید به مسئولیت اجتماعی خویش به نحو احسن عمل کنند، تصریح کرد: برای اصلاح و رفع مشکلات باید همه حرکت کرده و تلاش و عمل کنند، چرا که جامعه اصلاح نمی شود مگر اینکه در ابتدا خودمان اصلاح شویم.

وی اظهار کرد: شهر را خودمان می توانیم آباد کنیم، چرا که همه مسئولان را خودمان انتخاب می کنیم و اگر انتخاب نادرستی داشته باشیم باید از خودمان ناراضی باشیم چرا که خودمان انتخاب کرده ایم.

حسن زاده گفت: اگر بخواهیم میاندوآب آباد شود باید خود میاندوآبی ها دست به کار شوند و تلاش کنند.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به سالروز وفات حضرت ام البنین(ع) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، افزود: مادران و همسران شهدا اسوه های صبر و استقامت هستند که سال ها فراق را تحمل کرده اند و ما وظیفه داریم تا از آنها تقدیر کرده و آنها را تکریم کنیم.

وی با بیان اینکه شهدا از جان خود گذشتند تا ما در امنیت و آسایش باشیم، اظهار کرد: متاسفانه عده ای بی انصافی می کنند و می گویند خانواده های شهدا از امتیازات فراوان برخوردار هستند در حالی که برای نمونه در خود میاندوآب، خانواده شهیدی است که چهار فرزند آن بیکار هستند.

حسن زاده با اشاره به روز احسان  و نیکوکاری و با تقدیر از فعالیت های کمیته امداد امام خمینی(ره) در امر محرومیت زدایی و دستگیری از نیازمندان، گفت: باید گفت که در ایام دهه فجر چیزی برای افتتاح نداشتیم مگر اینکه برخی ادارات و کمیته امداد امام خمینی(ره) تعدادی پروژه را تدارک دیدند.

امام جمعه میاندوآب هم چنین با تاکید بر لزوم حفظ منابع طبیعی، اظهار کرد: باید منابع طبیعی را برای خود و آیندگان حفظ کنیم و وظیفه ما توجه به منابع طبیعی است.

 مسؤلین کمیته امداد در بحث شناسایی افراد مستحق بیشتر توجه داشته باشند تا حق کسی ضایع نگردد

حجت الاسلام حسین فصیح نیا در خطبه های امروز نماز جمعه ضمن دعوت نمازگزاران به تقوی الهی به ادامه مباحث معاد از هفته گذشته پرداخت و گفت :پس از روز محشر که تمام مخلوقات به سمت دادگاه الهی روانه میشوند در حین دادگاهی در محضر خداوند متعال شاهیدینی هستند که به تمام اعمال فرد در دنیا شهادت میدهند که اولین شاهد وجود خداوند تبارک و تعالی است و پیامبران،امامان،فرشتگان مقرب درگاه الهی،زمان،مکان،حجرالاسود،زمین و اعضای بدن از شاهدین دیگری هستند که بر کردار انسان در دنیا شهادت میدهند.
وی فرا رسیدن سالروز شهادت ام البنین مادر بزرگوار حضرت ابوالفضل العباس (ع) را تسلیت گفت و ضمن اشاره به خصوصیت ها و خصایای این بزرگوار در باب احترام به فرزندان حضرت زهرا (س) افزود :با توجه به اینکه چهار فرزند ایشان شهید شدند بر همین اساس روز شهادتش را با نام تکریم مادران شهدا نامگذاری نموده اند.
خطیب نماز جمعه شاهین دژ همچنین فرا رسیدن روز نیکوکاری و احسان و روز تشکیل کمیته امداد را تبریک گفت و از کارکنان این نهاد در سطح شهرستان تجلیل کرد و افزود :در بحث شناسایی افراد مستحق و تحقیقات بایست نهایت دقت را داشت تا در این زمینه حق کسی پایمال نشود و به گونه ای با افراد تحت پوشش برخورد گردد که عزت و منزلت شخص حفظ گردد.
امام جمعه شاهین دژ به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دیدار با رییس اوقاف سوریه اشاره کرد که ایشان مباحث شیعه لندنی را مطرح ساختند.
وی شیعه لندنی را اینگونه تفسیر کرد که این افراد اعتقاد بر اختلاف بین شیعه و سنی دارند و بدنبال حاشیه های اسلام از جمله قمه زنی هستند و افرادی سکولار بوده که دین را از سیاست جدا میدانند و این در حالی است که قیام امام حسین (ع) بر پایه سیاست بود.

وحدت شیعه و سنی تنها راه مبارزه با توطئه های استکبار جهانی هست

امام جمعه چالدران گفت :خانم ام البنین خدا شناس و پیامبر و امام شناس بود به آیات قران کریم ایمان کامل داشت و یکی از ادامه دهند گان نهضت کربلا بود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از نوای چالدران ،امام جمعه چالدران در خطبه های این هفته نمازجمعه با تسلیت سالروز وفات خانم ام البنین بر تمامی مسلمانان جهان اسلام به جایگاه والای این بانوی بزرگ اسلام اشاره کرد و گفت:خانم ام البنین خدا شناس و پیامبر و امام شناس بود به آیات قران کریم ایمان کامل داشت و یکی از ادامه دهند گان نهضت کربلا بود .

حجت الاسلام آقایی با اشاره به دیدار جمعی از مسئولین رده بالای کشور سوریه بویژه وزیر اوقاف این کشور با مقام معظم رهبری وحدت شیعه و سنی را تنها راه مبارزه با توطئه های استکبار جهانی بویژه آمریکای جنایتکار دانست و گفت:اگر امروزه تمامی مسلمان جهان اسلام اعم از شیعه و سنی و ظیفه ای در گردن آنان است به آن عمل نمایند و آن را در جامعه پیاده سازنند در اینصورت دشمنان اسلام نخواهند توانست هیچ غلطی بکنند .

وی در ادامه خطبه های نماز با اشاره به اینکه دشمنان اسلام ، کشور ایران را تهدید جدی بر علیه منافع خود می دانند وسعی دارند در سطح دنیا ایران هراسی را به راه اندازند افزود:امروزه آمریکا و ایادی وابسته اش سعی دارند با اعمال انواع تحریم ها و تهدیدات ایران اسلامی را به پای مذاکره بکشانند وبا زرور گویی های خود موشک های ایران را در این مذاکرات از بین ببرند غافل از اینکه بد عهدی آنان در موضوع برجام ایران اسلامی هوشیار نموده است و دشمنان اسلام همواره آرزوهای پلید خود را به گور خواهد برد.

باید سبک زندگی ایرانی و اسلامی  ترویج شود

حجت الاسلام ایوب رنجبری امام جمعه شهرستان ماکو در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه با اشاره به سبک زندگی ایرانی و اسلامی گفت : طلاق از عوامل فروپاشی جامعه می باشد لذا برای جلوگیری از آثار بعد طلاق باید خانواده‌ها در کم کردن ادعای خود و آسان گرفتن مهریه ها برای ازدواج آسان جوانان تلاش کنند .

رنجبری افزود : خانواده ها باید در زندگی خود تلاش کنند تا با افرادی وصلت کنند که از لحاظ سطح طبقاتی در سطح آنها باشد تا مشکلات دیگری پیش نیاید لذا باید در انتخاب خود سعی بر این کنید با فردی شبیه به خود هم از لحاظ قیافه ، فرهنگ ،تحصیلات ،اقتصاد، ازدواج و وصلت کنند و تشریفات زائد برای زندگی را حذف کنند .

رنجبری در ادامه از عوامل دیگر فروپاشی جامعه خشم را عنوان کرده و گفت : باید مدیریت خشم انجام شود و عصبانیت خود را مدیریت کنیم .

امام جمعه شهرستان ماکو با اشاره به بزرگداشت یاد شهدا گفت : بزرگداشت و یاد شهدا مبنی بر مستدام بودن سایه شهدا و چتر پناه آنان بالای سر ملت ایران است و ما امنیت خود را مدیون خون پاک شهدا هستیم .

حجت الاسلام رنجبری با اشاره به سخن رهبری گفت: حضرت آقا فرمودند انشالله با نابودی اسرائیل و ایادی استکبار در آینده نزدیک نماز جمعه را در قدس اقامه خواهیم کرد .

وی در ادامه با اشاره به تفرقه بین شیعه و سنی بیان داشت : نسخه شفابخش جامعه سه چیز می باشد اتحاد اتحاد اتحاد لذا باید در برابر دشمنان اتحاد و قطعیت داشته باشیم که این نه تنها فرموده امام ، پیامبر و رهبر می باشد بلکه خداوند متعال در قرآن به آن تاکید داشته است .

رنجبری با اشاره به سالروز وفات خانم ام البنین مادر گرامی حضرت ابوالفضل عباس گفت : این روز روز تقدیر و تکریم از مادران شهدا که صاحبان اصلی این نهضت و انقلاب می باشند می باشد لذا مسئولینی که بر صندلی ریاست تکیه کرده‌اند باید توجه داشته باشند این صندلی در سایه موج قطره های خروشان خون شهدا به اینجا رسیده است که حضرت آقا در این خصوص فرمودند زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست .

امام جمعه ماکو با اشاره به ایام ثبت نام حوزه های علمیه تصریح داشت : حوزه های علمیه شهرستان ماکو در مقطع سطح ۲ کارشناسی برای خواهران و در مقطع سطح ۱ یعنی کاردانی برای برادران ثبت نام میکند .

امام جمعه شهرستان ماکو در پایان با اشاره به ایام هفته سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی این نهاد کمک به محرومان را گرامی داشته و با اشاره به روز درختکاری گفت انشالله در این روز هر فرد در توان خود برای سرسبزی منطقه و ایجاد فضای پاک چند نهال را غرس کند .

ولایت عامل رشد و تعالی جمهوری اسلامی ایران است

امام جمعه موقت تکاب در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت به تقوای الهی گفت:این روزها مسئله ای رخ داده و بعضی انسانهای صاحب انقلاب سعی میکنند مشکلات جامعه را به رهبری نسبت دهند در حالی که خود ۸سال در حکومت جامعه را به دست داشتند و در حالی که کمک های رهبری و حمایت ایشان نبود وی نمی توانست به درستی جامعه را اداره کند و در جامعه اگر جایگاه ولایت فقیه و رهبری خدشه دار شود آن جامعه رو به نابودی می رود

اساسی ترین مسئله درشیعه که ولایت و ولایت پذیری است و ولایت عامل رشد و تعالی جمهوری اسلامی ایران است.

حاج آقا رنجبر گفت: یکی از دانشمندان غرب گفته است:ایران در دو جا توانست رشد کنند یکی دوره هخامنشی بود که با قدرت اسلحه و زور توانست رشد کند و چون ناشی از قدرت زور بودنتوانستند آنرا نگه دارند.

دوره بعدی که توانست رشد کند نظام انقلاب اسلامی بود که این قدرت برخواسته از خداخواهی و حق طلبی بود که باعث پیروزی شد و این نیروی عظیم الهی را نمیتوان به آسانی از دلهای مردم بیرون کرد.
وی گفت عاملی که سبب پیروزی در انقلاب ۵۷شد چیزی جز قدرت ولایت نبود
وی بیان کرد بعضی افراد قصد تضعیف ولایت را دارند . به رهبری نامه می نویسند این افراد از روی خیر خواهی اینکاررانجام نمیدهند چرا که اگر از روی خیر خواهی بود کارخودشان را در رسانه های بیگانه پخش نمیکردند وی گفت اگر جایگاه ولایت تضعیف شود وبه هطر بیفتد این افراد خود نیز به سرکشیده میشوند
وی گفت عده ای بر خلاف سخنان رهبری که فرمودند من باور به مذاکره با آمریکا ندارم و دولت آمریکا مانند گرگ است رهبری فرمودند کسانی که میخواهند با آمزیکا مذاکره کنند یا الفبای سیاست را بلد نیستن یا الفبای فیرت را نمیدانند و در جامعه ای که سخنان رهبری غریب بماند دشمنان به آن هجوم می آورند و افراد مذاکره کننده به جای گوش کردن به سخنان رهبری میگویند امام حسین نیز مذاکره کرد
این درست نیست وامام حسین دعوت به حق و دوری از باطل کرد و کوچکترین امتیازی به دشمنان خود نداد
وی گفت اینان بجای حل کردن مشکلات جامعه مردم را در ۲۲بهمن دعوت به رفراندوم میکنند و افکار مردم را از کوتاهی عمل های خود دور میکنند.
مگر قرار نبود با برجام مشکلات ما حل شود پس گرا روز به روز مشکلات جامعه و مردم زیاد میشود و دردی از مردم کم نمیشود و اینها همه ناشی از گوش ندادن به منویات رهبری است.

تاریخ، ایثارگری مادران و همسران شهداء را فراموش نمی کند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از آراز سسی، حجت الاسلام و المسلمین وحید طالبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت با اشاره به تعجیل در امور خیر گفت: عجله و تعجیل در امور خیر منجر به رشد می شود و رشد انسان ها در سایه امورات خیر است.
وی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) تصریح کرد: بهترین راه ترک گناه پی در پی به یاد مرگ بودن است زیرا این عمل قلب انسان را جلا می دهد و لذت های زودگذر دنیوی را بی ارزش می کند.
امام جمعه پلدشت با تاکید بر اینکه کسب روزی حلال ثواب شهید را دارد، افزود: دنیا فانی است و کم کم به پایان سال نزدیک می شویم و نباید در امورات دنیوی اسراف کنیم.
طالبی ضمن تسلیت به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) گفت: مادران، همسران شهداء و مدافع حرم چنان ایثارگری کرده اند که هیچ قلمی توان نوشتن آنها را ندارد، تاریخ این ایثارگری و فداکاری ها را از یاد نمی برد.
وی با اشاره به ۱۴ اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار کرد: همزمان با سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) هفته احسان و نیکوکاری آغاز می شود.
خطیب نماز جمعه پلدشت افزود: هرگونه عمل صالحی که انگیزه اعمال صالح را ایجاد می کند درواقع احسان است و عبادتی بالاتر از خدمت به مستضعفین و محرومین نیست.
امام جمعه پلدشت با اشاره به ۱۵ اسفند ماه افزود: همزمان با ۱۵ اسفند هفته منابع طبیعی آغاز می شود و حفاظت از منابع طبیعی یک وظیفه شرعی برای همگان است.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد