تاریخ انتشار : جمعه 11 اسفند 1396 - 11:20
کد خبر : 25051

دشمن با جنگ اقتصادی در صدد ضربه زدن به نظام و ملت ایران است

دشمن با جنگ اقتصادی در صدد ضربه زدن به نظام و ملت ایران است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا حجت الاسلام علی اکبر کیخا در خطبه های نماز جمعه این هفته زابل افزود: در نظام جمهوری اسلامی ایران مردم همه کاره و صاحب اختیار و قدرت هستند و استکبار جهانی نیز به این رمز اقتدار پی برده است.وی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا حجت الاسلام علی اکبر کیخا در خطبه های نماز جمعه این هفته زابل افزود: در نظام جمهوری اسلامی ایران مردم همه کاره و صاحب اختیار و قدرت هستند و استکبار جهانی نیز به این رمز اقتدار پی برده است.
وی اضافه کرد: مردم ایران همواره چه در زمان تهدید و چه تحریم و فتنه قاطعانه از انقلاب اسلامی خود حمایت کرده و این کشور با رای، تصمیم و تدبیر مردم به جلو می رود.
وی با بیان اینکه دشمن استکبار جهانی مردم ایران هستند، اظهار داشت: رهبر، رئیس جمهوری، نمایندگان مجلس و مسئولان به صورت مستقیم و غیر مستقیم در ایران را مردم تعیین می کنند و این نمونه بارزی از مردم سالاری یک حکومت است.
امام جمعه زابل تاکید کرد: ایران تاکنون پیشرفت های زیادی داشته است اما در مقوله عدالت هنوز پیشرفت های لازم را نداشته است.
وی تصریح کرد: توزیع امکانات باید در کشور عادلانه باشد و به مناطق دور افتاده توجه بیشتری شود.
حجت الاسلام کیخا نماز جمعه را یک جایگاه مردمی عنوان کرد و اظهار داشت: نماز جمعه محلی برای مباحث اخلاقی، دینی، سیاسی کلان دنیا، ایران، منطقه و شهرستان است و مشکلات مردم در آن بیان می شود.
امام جمعه زابل با اشاره به سالروز تکریم مادران و همسران شهدا بیان کرد: همه ما نسبت به شهدا وظیفه داریم و تکریم و گرامیداشت یاد شهدا کمتر از خود شهادت نیست.
وی ادامه داد: اگر مقام مادران و همسران شهدا از شهدا بالاتر نباشد پایین تر از آن نیست.
حجت الاسلام کیخا با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران حکومت طاغوت را به حکومت توحیدی و الهی تبدیل کرد گفت: حکومت طاغوت سالار در ایران محو و حکومت مردم سالار در آن جایگزین شد.
۷۳۱۷ **۶۰۸۱
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد