تاریخ انتشار : جمعه 11 اسفند 1396 - 11:10
کد خبر : 25049

آمریکا بزرگ‌ترین ناقض حقوق بشر است/ پیروزی حتمی جبهه مقاومت

آمریکا بزرگ‌ترین ناقض حقوق بشر است/ پیروزی حتمی جبهه مقاومت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز عبادی سیاسی روز  جمعه در مصلای امام خمینی(ره) خمین، اظهار کرد: غوطه دمشق در شرق سوریه یک منطقه حساس است و شکست محاصره نیروهای ارتش سوریه در این منطقه، آمریکا

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز عبادی سیاسی روز  جمعه در مصلای امام خمینی(ره) خمین، اظهار کرد: غوطه دمشق در شرق سوریه یک منطقه حساس است و شکست محاصره نیروهای ارتش سوریه در این منطقه، آمریکا را دچار سرگردانی و عصبانیت کرده است.

وی ادامه داد: آمریکا با محکوم کردن ایران در شورای امنیت و جوسازی و تحریک نیروهای خود تلاش می کند ایران را در دنیا بدنام کند، چراکه در نقشه‌های مختلف شکست خورده و در حال حاضر، موازنه قدرت به نفع جبهه مقاومت است.

حسینی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند، به زودی همه مسلمانان نماز جماعت را در قدس می‌خوانند و این صحبت‌ها لرزه بر تن دشمن انداخته است.

خطیب نماز جمعه خمین در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به روز منابع طبیعی بیان کرد: منابع طبیعی حق آیندگان است و باید به اندازه نیاز از این منابع استفاده کرد.

حسینی افزود: مجلس حل مشکلات کشاورزان و منابع طبیعی را پیگیری کند و زمین هایی که متعلق به کشاورزان است و به نام منابع طبیعی سند خورده را به آنها باز گرداند، چرا که معیشت کشاورزان از طریق کار بر روی این زمین ها است.

وی با اشاره به اینکه حوزه علمیه خمین نیازمند حمایت مسئولان است خاطرنشان کرد: حوزه علمیه خمین از لحاظ علمی در جایگاه مطلوبی قرار دارد و به عنوان زادگاه امام خمینی باید مجتهد در این حوزه تربیت شود، این در حالی است که از لحاظ مالی نیازمند حمایت می باشد.

امام جمعه خمین ضمن بیان اینکه بدحجابی در جامعه رواج پیدا کرده، گفت: بدحجابی و پوشش نامناسب بانوان در جامعه، فرهنگ غلطی است که باعث رواج فساد و بی بندوباری و قانون شکنی شده، که باید به بدحجابان تذکر داده شود.

خطیب نماز جمعه خمین، همچنین به سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) و لزوم تجلیل از مادران و همسران شهدا اشاره کرد و افزود: مادران شهدا و همسران آنها، باید در طول سال مورد تقدیر و تجلیل قرار بگیرند چرا که فرزندان و همسران آنها جان خود را داده‌اند تا از این کشور و اسلام دفاع کنند.

حسینی به سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: افرادی که تمکن مالی دارند به این سازمان و افراد بی‌بضاعت کمک کنند و اکنون که نزدیک به عید نوروز هستیم، تنها وسایل ضروری خریداری شود و کسانی را که نیازمند کمک هستند، نیز فراموش نکنیم.

حسینی در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به نامه حضرت علی( ع) به مالک اشتر بیان کرد: در این نامه آمده که « ای مالک در امر حکومت داری توده مردم را مدنظر قرار بده، چراکه توده مردم با فداکاری، تحمل مشکلات و مقابله با دشمنان، ستون دین هستند در حالی که خواص به دنبال رفاه و آسایش هستند و عدالت در جامعه را نمی پذیرند»؛ این مهم باید سرلوحه عملکرد مسئولان قرار گیرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد