تاریخ انتشار : سه شنبه 8 اسفند 1396 - 8:22
کد خبر : 24958

برگزاری مسابقه «حکمت مطهر» در ۸ مدرسه قرآنی یزد

برگزاری مسابقه «حکمت مطهر» در ۸ مدرسه قرآنی یزد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از یزد، محسن گلستانی فر، رییس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز در مدارس اظهار کرد: این مسابقات در ۱۴ رشته

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از یزد، محسن گلستانی فر، رییس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز در مدارس اظهار کرد: این مسابقات در ۱۴ رشته و در مرحله آموزشگاهی با حضور ۱۰۵ هزار دانش آموز برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری مرحله استانی مسابقات گفت: مسابقات در بخش کتبی به صورت الکترونیکی در رشته های تفسیرقرآن، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام و انشای نماز در روز چهارشنبه ۹ اسفندماه ویژه دختران دوره اول و دوم متوسطه و روز پنجشبه ۱۰ اسفندماه ویژه پسران دوره اول و دوم متوسطه در حوزه های تعیین شده توسط ادارات مناطق و نواحی با حضور ۸۰۰ نفر برگزار خواهد شد.

گلستانی فر افزود: بخش حضوری تمامی رشته ها نیز ۱۶۰۰ دانش آمور با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت که در بازه زمانی ۱۹ لغایت ۲۲ اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

رییس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد تصریح کرد: برترین ها به مسابقات کشوری که مردادماه ۹۷ در تهران و مشهد برگزار می شود، راه می یابند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه نهج البلاغه با عنوان حکمت مطهر گفت: در این مسابقه نیز احادیث امام علی ع در بین دانش آموزان توزیع و آزمون کتبی نهم اسفندماه برگزار خواهد شد.

گلستانی فر با اشاره به برگزاری این مسابقه در ۸ مدرسه قرآنی اظهار کرد: ان شاءالله سال آینده این مسابقات توسعه داده می شود و در مدارس ابتدایی و متوسطه برگزار خواهد شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد