تاریخ انتشار : شنبه 5 اسفند 1396 - 10:39
کد خبر : 24731

قم| تشریح برنامه‌های هفته جاری حرم حضرت فاطمه معصومه(س)

قم| تشریح برنامه‌های هفته جاری حرم حضرت فاطمه معصومه(س)

حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با تشریح برنامه‌های هفته جاری حرم کریمه اهل‌بیت(س) اظهار داشت: در هفته جاری آئین سخنرانی قبل از اذان ظهر در شبستان امام خمینی(ره) با حضور حجت‌الاسلام‌ والمسلمین اسماعیلی از شنبه تا دوشنبه و حجت‌الاسلام‌ والمسلمین شاهرودی از سه‌شنبه تا پنج‌شنبه برگزار می‌شود. وی با بیان اینکه ویژه‌برنامه

حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با تشریح برنامه‌های هفته جاری حرم کریمه اهل‌بیت(س) اظهار داشت: در هفته جاری آئین سخنرانی قبل از اذان ظهر در شبستان امام خمینی(ره) با حضور حجت‌الاسلام‌ والمسلمین اسماعیلی از شنبه تا دوشنبه و حجت‌الاسلام‌ والمسلمین شاهرودی از سه‌شنبه تا پنج‌شنبه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ویژه‌برنامه زمزم معرفت نیز همچون گذشته یک ساعت و نیم به اذان مغرب در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار می‌شود افزود: سخنرانی زمزم معرفت نیز قبل از نماز مغرب از شنبه تا جمعه به ترتیب با سخنرانی حجج‌الاسلام همتی، وحیدپور، رضایی قمی، رستم نژاد، ملکی، محمدی و حیدری برگزار می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) تصریح کرد: محفل سخنرانی بعد از نماز مغرب و عشا از شنبه تا جمعه به ترتیب با حضور حجج‌الاسلام ماندگاری، حسینی قزوینی، اویسی، مؤمنی، رفیعی، میرزا محمدی و میرشفیعی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه آئین نیایش صبحگاهی در هفته جاری هر روز بعد از نماز صبح توسط حجت‌الاسلام خوش جان برگزار می‌شود عنوان کرد: مراسم کمیل این هفته با سخنرانی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین میرزا محمدی و مراسم دعای ندبه نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین گنجی و مدیحه‌سرایی عباس حیدرزاده برگزار می‌شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد