تاریخ انتشار : جمعه 4 اسفند 1396 - 11:07
کد خبر : 24619

امید بستن به خارج هیچ سودی برای مردم ایران نداشته است

امید بستن به خارج هیچ سودی برای مردم ایران نداشته است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا ، حجت اسلام عباس امینی در خطبه های نماز جمعه این هفته که در حسینیه مدرسه قلعه شاهرود برگزار شد ، افزود: مسوولان نباید دل به خارج ببندند ، این را بارها آزموده ایم ،راه نجات ما تکیه به

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا ، حجت اسلام عباس امینی در خطبه های نماز جمعه این هفته که در حسینیه مدرسه قلعه شاهرود برگزار شد ، افزود: مسوولان نباید دل به خارج ببندند ، این را بارها آزموده ایم ،راه نجات ما تکیه به اراده جوانان و امکانات داخل است.
وی ادامه داد: برای تحقق عدالت در جامعه به تلاش های بیشتری نیاز است، همچنین باید مراقب خطر ارتجاع و زدودن ارزش های اسلامی که برای بدست آوردنشان خونهای زیادی داده ایم نیز باشیم.
امام جمعه شاهرود به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مردم آذربایجان هم اشاره کرد و گفت: دشمنان فکر می کردند نظام اسلامی تداوم نخواهد داشت، اما حضور مردم در صحنه ها موجب شده تا این نظام ۴۰ ساله شده و هر سال قدرتمندتر از قبل شود.
وی حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را نشانه ارادت آن ها به نظام اسلامی خواند و گفت: در عین حال به خاطر بی تدبیری هایی که انجام می شود، مشکلاتی گریبان گیر مردم است ، مردم میان مشکلات و دفاع از نظام بدرستی تفکیک قایل شدند.
خطیب جمعه شاهرود گفت: انقلاب اسلامی به مردم و کشور ایران عزت داده است ، باید قدردان دستاوردهای آن باشیم .
وی انقلابی گری را با خیره سری و بی قانونی متفاوت دانست و گفت: انقلابی گری در چارچوب قانون اساسی باید تحلیل و انجام شود .
حجت الاسلام امینی به حادثه خیابان پاسداران تهران هم اشاره کرده و از نیروی انتظامی برای برخورد قاطع با اخلال گران قدردانی نمود و گفت: اگر با اغتشاش گران برخورد نشود ، آسیب های جدی بدنبال خواهد داشت.
وی ادامه داد: در کشور ایران گروه ها و فرقه های مختلفی وجود دارد، پیروان این گروه ها تا زمانی که به قانون پایبند باشند، همانند سایر مردم در صلح و صفا زندگی می کنند.
وی به هشت اسفند سالروز تشکیل امور تربیتی توسط شهید رجایی هم اشاره کرد و گفت: خانواده ها موضوع تربیت را قبل از آموزش در نظر داشته باشند.
امام جمعه شاهرود همچنین به کمبود آب و خانه تکانی های پایان سال هم اشاره کرد و گفت: هر چند نظافت امری ضروری است، لازم است در مصرف آب صرفه جویی شود.
پیش از برگزاری نماز جمعه شاهرود، با حضور خیل عظیم مردم نماز باران اقامه شد.
۷۳۵۸/۶۱۶۷
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد