تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 اسفند 1396 - 8:06
کد خبر : 24500

آخر هفته آی‌فیلمی با «بچه‌های طلاق» و «چپ دست»

آخر هفته آی‌فیلمی با «بچه‌های طلاق» و «چپ دست»

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، کانال عربی و کانال انگلیسی این شبکه به ترتیب در شامگاه جمعه ۴ و شنبه ۵ اسفند فیلم‌های سینمایی «بچه‌های طلاق» و «چپ دست» را با زیرنویس نمایش می‌دهند. «بچه‌های طلاق» به

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، کانال عربی و کانال انگلیسی این شبکه به ترتیب در شامگاه جمعه ۴ و شنبه ۵ اسفند فیلم‌های سینمایی «بچه‌های طلاق» و «چپ دست» را با زیرنویس نمایش می‌دهند.

«بچه‌های طلاق» به کارگردانی و نویسندگی تهمینه میلانی ساخته سال ۱۳۶۸ است که در هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین فیلم را دریافت کرد.

دانشجوی رشته‌ سینما به نام فرشته، مربی خصوصی دختر نوجوانی است که والدین اش متارکه کرده‌اند. فرشته که در جستجوی موضوعی برای پایان‌نامه تحصیلی خود است، در می‌یابد که … .

جهانبخش سلطانی، مهشید افشارزاده، پوراندخت مهیمن، حمیده خیرآبادی، شهلا ریاحی، ژیلا اشکان، نسرین شهبازی، حمید منصوری، آزیتا میلانی، مریم میلانی، زهرا بشیری و جعفر بزرگی بازیگران این فیلم سینمایی‌اند.

«بچه‌های طلاق» جمعه ۴ اسفند ساعت ۲۲ به‌وقت مکه روی‌ آنتن می‌رود و بازپخش آن در ساعت‌های ۴، ۱۰ و ۱۶ روانه آنتن می‌شود.

فیلم کمدی عاشقانه «چپ دست» ساخته آرش معیریان محصول سال ۸۴ نیز برای مخاطبان انگلیسی زبان آی‌فیلم پخش می‌شود.

بازیگرانی همچون حمید گودرزی، لیلا اوتادی، بهزاد فراهانی، علی صادقی، ملکه رنجبر و رضا داوودنژاد در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

«چپ دست» شنبه ۵ اسفند ساعت ۲۲ به وقت GMT (۱:۳۰ به وقت تهران) با زیرنویس انگلیسی پخش می‌شود. بازپخش آن نیز در ساعت‌های ۴، ۱۰ و ۱۶ خواهدبود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد