تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 تیر 1396 - 9:08
کد خبر : 8073

انتقال خودروهای پارک شده در مسیر راهپیمایی روز قدس به پارکینگ/ نداشتن کمربندی بزرگترین مشکل ترافیکی شهرهای شرقی استان

انتقال خودروهای پارک شده در مسیر راهپیمایی روز قدس به پارکینگ/ نداشتن کمربندی بزرگترین مشکل ترافیکی شهرهای شرقی استان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ورامین ما: سرهنگ دلیری فرمانده راهور شرق استان تهران در جمع خبرنگاران بیان کرد: تمهیدات ترافیکی برای روز قدس و نماز عید فطر در نظرگرفته شده است و از آنجایی که تعطیلات

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ورامین ما: سرهنگ دلیری فرمانده راهور شرق استان تهران در جمع خبرنگاران بیان کرد: تمهیدات ترافیکی برای روز قدس و نماز عید فطر در نظرگرفته شده است و از آنجایی که تعطیلات تابستانی نیز از امروز آغاز شده است، به همین جهت در نظر داریم اطلاع رسانی کافی را صورت دهیم.

وی خاطر نشان کرد: هر ساله راهپیمایی روز قدس در شرق استان تهران همانند سراسر کشور برگزار می‌شود که امسال هم که شرایط ویژه ای دارد خیل عظیم جمعیت حضور خواهند داشت.

فرمانده راهور شرق استان تهران اظهار داشت: مجموعه راهور شرق استان تهران برای روزهای قدس و عید فطر تمهیدات ترافیکی ویژه ای را در نظر گرفته است.

سرهنگ دلیری بیان کرد: راهپیمایی ورامین از میدان امام حسین(ع) شروع شده و تا میدان امام خمینی(ره) ادامه پیدا خواهد کرد و در نهایت نیز در مسجد صاحب الزمان(عج) به پایان خواهد رسید که خیابان‌های شهید بهشتی و رسالت برای مسیرهای جایگزین در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: در خیرآباد نیز راهپیمایی از ابتدای خیابان اصلی خیرآباد آغاز شده و تا امامزادگان طاهر و مطهر(ع) ادامه پیدا خواهد کرد.

فرمانده راهور شرق استان تهران اظهار داشت: در شهر جوادآباد نیز راهپیمایی روز قدس از میدان ایثار تا مصلی نماز جمعه برگزار خواهد شد.

سرهنگ دلیری افزود: از همه مردم دعوت می‌کنیم که از خودروهای عمومی استفاده کنند تا تردد در مابقی مسیرها تسریع شود و شهروندان با مشکلات کمتری مواجه شوند.

وی تصریح کرد: آموزش کارکنان و همچنین تعامل با اداراتی مانند اتوبوسرانی، تاکسیرانی و همچنین سازمان‌هایی مانند بسیج صورت گرفته است تا بتوانیم فعالیت‌های بهتری در این روزها داشته باشیم.

فرمانده راهور شرق استان تهران در خصوص مسیرهای راهپیمایی در دیگر شهرستان‌های شرق استان تهران نیز گفت: در پیشوا راهپیمایی روز قدس از میدان نماز تا حرم موسی بن جعفر(ع) انجام خواهد شد و در قرچک نیز از میدان کلانتری تا مصلی نماز جمعه این راهپیمایی اجرایی می‌گردد.

سرهنگ دلیری پس از بیان اینکه در دماوند از میدان الغدیر تا مسجد جامع راهپمایی است، گفت: در پردیس راهپیمایی از میدان جانبازان تا میدان فلسطین و در فیروزکوه از میدان راه آهن تا میدان سپاه این راهپیمایی انجام خواهد شد.

فرمانده راهور شرق استان تهران اظهار داشت: در خصوص نماز عید فطر نیز برنامه ریزی‌هایی شده است و محل‌های اقامه نماز پوشش کامل ترافیکی صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: در ورامین از اطراف مسجد جامع محدودیت ترافیکی داریم و از تقاطع مسجد جامع تا پایان اسفندآباد این محدودیت اجرایی خواهد شد و در بلوار همت نیز که نماز اقامه می‌شود، از ابتدا تا انتهای آن محدودیت داریم.

سرهنگ دلیری پس از بیان اینکه تهمیدات لازم از طریق اتوبوسرانی انجام شده است تا رفت و برگشت همشهریان تسهیل شود، افزود: در قرچک نیز نماز عید فطر در مصلی نماز جمعه اقامه می‌شود و اطراف آن نیز محدودیت نیز داریم.

فرمانده راهور شرق استان تهران خاطر نشان کرد: از همه همشهری‌ها می‌خواهیم که همکاری لازم را با مجموعه راهور داشته باشند و از آنها می‌خواهیم که از عجله خودداری کنند.

وی در خصوص اقدامات پاکسازی مسیر راهپیمایی نیز گفت: در مسیرهای راهپیمایی از ساعت ۱۲ شب اقدامات پاکسازی آغاز می‌شود و با بلندگوها به مالکان خودروهایی که در مسیر وجود دارند اطلاع رسانی می‌گردد ولی اگر خودرویی نیز در مسیر باقی بماند توسط جرثقیل به نزدیک ترین مسیر منتقل می شوند.

فرمانده راهور شرق استان تهران تصریح کرد: در خصوص طرح تابستانی تمهیدات لازم اندیشیده شده است و بیشترین حجم ترافیک نیز در شهرهای شمالی و همچنین محور امام رضا(ع) در پاکدشت است.

سرهنگ دلیری ادامه داد: متاسفانه کمربندی در این شهرها وجود ندارد و همین مسئله نیز مشکلاتی برای شهروندان و مسافرین به وجود آورده است.

وی اظهار داشت: یکی از اقداماتی که در این ایام اجرایی خواهد شد این است که به شهرهای پر ترافیک نیروهای کمکی ارسال خواهیم کرد تا بتوانیم خدمات بهتری را به مسافران و شهروندان ارائه کنیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد