تاریخ انتشار : دوشنبه 30 بهمن 1396 - 10:02
کد خبر : 24306

دو شهید دوران دفاع مقدس در سمنان تشییع می‌شوند

دو شهید دوران دفاع مقدس در سمنان تشییع می‌شوند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از سمنان، پیکر شهید دفاع مقدس قدرت الله طحانیان عصر امروز پس از اقامه نماز مغرب و عشا در جوار مزار گوهربار شهدای گمنام واقع در میدان قومس سمنان مورد استقبال مردم قرار خواهد گرفت.  پیکر پاک شهید قدرت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از سمنان، پیکر شهید دفاع مقدس قدرت الله طحانیان عصر امروز پس از اقامه نماز مغرب و عشا در جوار مزار گوهربار شهدای گمنام واقع در میدان قومس سمنان مورد استقبال مردم قرار خواهد گرفت.

 پیکر پاک شهید قدرت الله طحانیان همزمان با روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) در گلزار شهدای امام‌زاده یحیی (علیه السلام) سمنان تدفین می‌شود.

 پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در روز سه‌شنبه یکم اسفندماه مراسم ختم این شهید والامقام برگزار می‌شود.

 گفتنی است ، شهید قدرت الله طحانیان فرزند سیف‌الله متولد ۱۶ تیرماه سال ۴۳ است که در ۲۵ تیرماه سال ۱۳۶۱ در عملیات رمضان شهید و مفقود الجسد شد و بعد از ۳۵ سال پیکر این شهید والامقام شناسایی‌شده است.

 همچنین همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها)، پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام در شهرستان مهدیشهر تشییع وخاکسپاری می شود.

مراسم وداع با شهید گمنام شامگاه (۲۹ بهمن) بعد از نماز مغرب و عشاء در مهدیشهر برگزارو پیکر پاک این شهید از میدان امام رضا(علیه السلام) به سمت دانشگاه آزاد مهدیشهر صبح امروز تشییع و در دانشگاه آزاد مهدیشهر به خاک سپرده خواهد شد.

 سه شنبه یکم اسفند و در شام شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) نیز مراسم بزرگداشتی با سخنرانی حجت الاسلام گرایلی و مداحی مهدی فاطمی نیا در حسینیه بیت الزهراء مهدیشهر برای شهید گمنام برگزار می شود.

یادمانی برای شهید گمنام به همت روه معماری دانشگاه آزاد اسلامی مهدیشهر، طراحی شده است. انتهای پیام

منبع: خبرگزاری شبستان

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد