تاریخ انتشار : جمعه 27 بهمن 1396 - 11:41
کد خبر : 24043

مسئولان قدردان مردم انقلابی، ارزشمند و وفادار باشند

مسئولان قدردان مردم انقلابی، ارزشمند و وفادار باشند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه اخبار استانهای ایرنا، محور اصلی سخنرانی ائمه جمعه سراسر کشور در میعادگاه های نماز، حضور پرشور و گسترده اقشار مختلف ملت ایران بویژه جوانان در راهپیمایی میلیونی ۲۲ بهمن، سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و توجه بیش از پیش

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه اخبار استانهای ایرنا، محور اصلی سخنرانی ائمه جمعه سراسر کشور در میعادگاه های نماز، حضور پرشور و گسترده اقشار مختلف ملت ایران بویژه جوانان در راهپیمایی میلیونی ۲۲ بهمن، سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و توجه بیش از پیش مسئولان به مشکلات اقتصادی مردم بود.
امامان جمعه ایران اسلامی تاکید کردند: حضور گسترده و باشکوه مردم در ۲۲ بهمن ۹۶ به واقع تماشایی بود و روح امام و شهدا را شاد کرد.
چکیده سخنان ائمه جمعه کشور در پی می آید:

** خرم آباد
امام جمعه خرم آباد گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به قدری گسترده بود که می توان گفت یک رفراندوم برگزار شد.
آیت الله سید احمدمیرعمادی افزود: مردم ایران در راهپیمایی امسال ثابت کردند که گرفتاری ها و مشکلات اقتصادی را هیچگاه با نظام گره نزده و نخواهند زد.
وی از افزایش ۲۵ درصدی حضور مردم لرستان در راهپیمایی امسال خبر داد و گفت: این حضور گسترده بیانگر وفاداری مردم استان لرستان نسبت به نظام و انقلاب است.
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را خیره کننده توصیف کرد و افزود: مساله ای که در این میان بسیار جلب توجه می کرد تنها حضور گسترده مردم نبود بلکه جلوه های متنوع و زیبایی بود که مردم آفریدند و البته رسانه ها باید در انعکاس این جلوه ها تلاش بیشتری انجام می دادند.

** زنجان
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: بهترین راه مبارزه با آمریکا خدمت رسانی به قشرهای مختلف مردم ایران و مقابله با فساد است.
حجت الاسلام علی خاتمی افزود: مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به میدان آمدند تا بار دیگر به جهانیان اعلام کنند؛ همچنان به آرمان های انقلاب، امام خمینی (ره) و شهدا وفادار هستند.
وی یادآور شد: حضور گسترده و باشکوه مردم در این یوم الله به واقع تماشایی بود و روح امام و شهدا را شاد کرد.
خطیب جمعه زنجان اظهار کرد: ۲ برداشتی می توان از حضور گسترده مردم داشت، نخست تعهد به پیمان بسته شده با امام و دیگری پاسخ دادن به یاوه گویی های مستاجر کاخ سفید است.

** سمنان
نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان گفت: مسوولان برای حل مشکلات مردم اهتمام ویژه داشته باشند.
آیت الله سیدمحمد شاهچراغی افزود: مردم به دنبال حل مشکلات معیشتی هستند، مسوولان حرف آنها را بشنوند و برای رفع چالشهای آنان راهکارهای اصولی اتخاذ کنند.
وی با بیان این که امنیت کشور با رهنمودهای حکیمانه رهبری، خون شهدا و استقامت مردم به دست آمده است ، تاکید کرد : مردم پای انقلاب و امنیت کشور تا آخرین نفس ایستاده اند و از کیان جمهوری اسلامی دفاع می کنند.
وی با تاکید بر لزوم هوشیاری ملت از ادامه توطئه های دشمنان علیه جمهوری اسلامی ، اظهارداشت: دسیسه ها و توطئه های دشمنان برای جداکردن مردم از رهبری خیال خام است.
امام جمعه سمنان افزود: مردم حامی رهبر معظم انقلاب، حافظ خون شهیدان و نظام اسلامی هستند.
شاهچراغی از حضور باشکوه مردم استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی و اضافه کرد: حضور مثال زدنی مردم در این حماسه ملی تمام امیدهای دشمنان جمهوری اسلامی را به یاس تبدیل کرده است.

** ساری
امام جمعه موقت ساری گفت: جناح های سیاسی و دولتمردان حضور گسترده مردم در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن را به خود نسبت ندهند.
حجت الاسلام محمد قاسمی افزود : عشق به ولایت فقیه بزرگ ترین عامل شرکت گسترده مردم در راهپیمائی ۲۲ بهمن و سایر مناسبت هاست و مردم ولایتمدار و ارزشی ایران اسلامی همواره گوش به فرمان امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب بوده اند.
وی ادامه داد : مردم در باره اصل نظام با هیچ قدرتی معامله نمی کنند و برای حفظ آن تاپای جان ایستاده اند.
وی افزود : این همایش سترگ شکست فاحشی برای آمریکا و همپیمانانش است زیرا برای عدم شرکت مردم تبلیغات گسترده ای کردند.

** رشت
امام جمعه موقت رشت گفت: حضور حماسی مردم ایران اسلامی و استان گیلان در جشن یوم الله ۲۲ بهمن امسال، تماشایی بود.
حجت الاسلام و المسلمین یوسف صدیق عربانی افزود: حضور مردم مثال زدنی بود؛ مسئولان باید قدر این ملت انقلابی، ارزشمند و وفادار را بدانند.
وی ادامه داد: مردم در حالی امسال به صورت گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند که دشمن از مدت ها قبل با استفاده از تمامی ظرفیت ها و ابزارهای خود در فضای مجازی، تلاش کرد مانع از حضور مردم در این راهپیمایی شود.
حجت الاسلام صدیق عربانی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی در حالی به میدان دفاع از انقلاب آمدند که دشمن انتظار داشت امسال این مراسم با استقبال اندک مردم مواجه شود.

** کرمان
امام جمعه کرمان گفت: مطیع ولایت بودن و دفاع از ولایت از ویژگی های برتر حضرت زهرا (س) است که باید الگوی همه انسان ها در زندگی شود.
حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی افزود: زندگی حضرت زهرا (س) الگویی برای همه جامعه است و آگاهی بخشی های زندگی ایشان را باید در تمامی ابعاد زندگی خود پیاده کنیم.
وی از حضور گسترده مردم در ۲۲ بهمن مه تقدیر کرد و گفت: این حضور یک رفراندوم عمومی از رای مردم بود.
وی شهادت حضرت زهرا (س)، شهادت سید عباس موسوی دبیر کل حزب الله لبنان به دست رژیم غاصب صهیونیستی و سایر مناسبت های این هفته را گرامیداشت.
وی به کودتای رضاخان نیز اشاره و بیان کرد: آمریکایی ها به دلیل موافقت نکردن مجلس با قرارداد ۱۹۱۹ تصمیم گرفتند در ایران حکومتی را ایجاد کنند که تسلیم آنها باشد و برای رسیدن به این منظور کودتا را مد نظر قرار دادند.
در حال تکمیل است
۱۲۰۰/ تهیه و انتشاردهنده: علی شریفی

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد