تاریخ انتشار : جمعه 27 بهمن 1396 - 10:46
کد خبر : 24023

حجاب و عفاف یکی از لوازم زندگی فاطمی است

حجاب و عفاف یکی از لوازم زندگی فاطمی است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  حجت‌الاسلام سیدمنتصرهاشمی ، امام جمعه شهر چمران بیان داشت: اگر دنبال سبک زندگی فاطمی باشیم باید حجاب و عفاف را در جامعه تقویت کنیم. اگر حجاب و عفاف در سطح جامعه تضعیف شود آرامش

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  حجت‌الاسلام سیدمنتصرهاشمی ، امام جمعه شهر چمران بیان داشت: اگر دنبال سبک زندگی فاطمی باشیم باید حجاب و عفاف را در جامعه تقویت کنیم. اگر حجاب و عفاف در سطح جامعه تضعیف شود آرامش و امنیت جامعه تضعیف خواهد شد.

وی گفت: مدرسه فاطمی آنقدر عظمت و درس دارد که ملت‌ها با تمسک به آن نجات پیدا خواهند کرد.

هاشمی اظهار کرد: یکی از برکات حضرت زهرا (س) وجود فرزندی فقیه و آگاه و انقلابی است. کجای جهان دیده می‌شود رأس نظام یک ملت اینقدر به فاطمه (س) بها بدهد. عزت، کرامت و امنیت ملت ایران و عظمت خط مقاومت و امید مستضعفان فرزند فاطمه (س) امام خامنه‌ای است.

امام جمعه شهر چمران افزود: از حضور پرشور و تماشایی مردم چمران، بعثت و جراحی غیور و تمام کسانی که در خلق حماسی و تماشایی راهپیمایی ۲۲ بهمن سهیم بودند از جمله شورای هماهنگی تبلیغات، نیروهای نظامی و انتظامی، بزرگان طوایف، کارمندان پتروشیمی و دیگر اقشار مردم  تقدیر و تشکر می‌کنم.

هاشمی بیان کرد: این حضور تماشایی که دوشادوش مردم وفادار سایر شهرهای ایران اسلامی بود به استکبار نشان داد که نسل‌های بعدی انقلاب بابصیرت‌تر و ولایتمدارتر در صحنه حاضر بوده و در حفظ و صیانت از دستاوردهای انقلاب و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی کوتاهی نخواهند کرد.

وی گفت: از حرکت اعتراضی مناسب نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان خوزستان که روز چهارشنبه صندلی خود در مجلس را ترک کرده و به جایگاه هیئت رئیسه آمدند و اعتراض چند میلیون خوزستانی را به گوش مسؤولان رساندند تقدیر می‌کنم.

خطیب جمعه شهر چمران عنوان کرد: تداوم سیاست انتقال آب خوزستان به دیگر استان‌ها و عدم تسریع در کنترل کانون‌های ریزگردها شرایط زندگی در خوزستان را غیر قابل تحمل کرده و این مسأله حرکت انقلابی و جهادی تمام مسؤولان کشور اعم از دولت و مجلس را می‌طلبد.

هاشمی افزود: همانطور که نفت و فرآورده‌های آن ملی است خود خوزستان و مشکلاتش نیز ملی تلقی شود. محیط زیست و سلامت چند میلیون خوزستانی نباید مغفول بماند.

وی در ادامه  بیان کرد: در چند روز اخیر موضع‌گیری‌هایی در فضای مجازی دیده شد که خلاف تقوا بود،  تهمت بستن به این و آن و ادعای تبعیت از قانون باهم نمی‌سازد. توصیه بنده این است قانون را درست مطالعه کرده و از راه قانونی اقدام کنید تا خدای نکرده به بیراهه نروید.

امام جمعه شهر چمران در پایان گفت: بنده یک ثانیه از خطبه‌ها را خرج این مسأله نمی‌کنم چون از مطالبه مردم و قانونمداری مسؤولان شهر و شهرستان در این مسأله اطلاع دارم و این موضوع هنوز در مرحله قانونی است و اگر کسی مشکلی می‌بیند به جای سیر در فضای مجازی همچون دیگر مراجعان در فضای حقیقی به دفتر بیاید تا حد توانم موضوع را پیگیری خواهم کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد