تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 بهمن 1399 - 11:16
کد خبر : 94126

کتاب «شبیهِ مریم» در مسجد مقدس جمکران رونمایی می‌شود

کتاب «شبیهِ مریم» در مسجد مقدس جمکران رونمایی می‌شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر، مراسم رونمایی از کتاب «شبیه مریم؛ روایت داستانی از زندگی بانو فضٌه خادمه حضرت زهرا (س)» صبح شنبه ۲ اسفند ماه ۱۳۹۹ با حضور سرکار خانم اکرم صادقی نویسنده کتاب، به صورت مجازی در مسجد مقدس جمکران برگزار

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر، مراسم رونمایی از کتاب «شبیه مریم؛ روایت داستانی از زندگی بانو فضٌه خادمه حضرت زهرا (س)» صبح شنبه ۲ اسفند ماه ۱۳۹۹ با حضور سرکار خانم اکرم صادقی نویسنده کتاب، به صورت مجازی در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

رمان «شبیه مریم» از انتشارات کتاب جمکران با تصویرگری «محمد صادق» درباره زندگی و زمانه حضرت فضه از زمان زندگی در نوبه (شهری در آفریقا) تا حضور وی در فضای مدینه النبی را به صورت روایتگرانه به تصویر کشیده است. فضّه خدمتگزار عالم و شهیر حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و راوی حدیث از آن بانوی بزرگ است.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق اسکای روم اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم به نشانی www.skyroom.online/ch/nahaad/qompl در این نشست شرکت نمایند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد