تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 بهمن 1396 - 10:41
کد خبر : 23925

شهرکرد| بیکاری در چهارمحال و بختیاری سبب ایجاد بزهکاری اجتماعی شده است

شهرکرد| بیکاری در چهارمحال و بختیاری سبب ایجاد بزهکاری اجتماعی شده است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، علی کاظمی بعداز ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه رئیس دادگستری استان اظهار داشت: آقای‌ اژه‌ای چهارمحال و بختیاری اهل دین‌ و تدین‌ بوده و صحبتی که‌ بزرگان‌ از جمله امام‌ و رهبری برای زنان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، علی کاظمی بعداز ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه رئیس دادگستری استان اظهار داشت: آقای‌ اژه‌ای چهارمحال و بختیاری اهل دین‌ و تدین‌ بوده و صحبتی که‌ بزرگان‌ از جمله امام‌ و رهبری برای زنان و مردان‌ داشتند به ویژه بحث‌ شیر علی‌مردان‌خان‌ و صحبت‌هایی برای مردم‌ در تیپ قمربنی‌هاشم(ع) ‌داشتند و خوشبختانه‌ بعد از انقلاب هم‌ زاویه‌ای‌ با نظام‌ نداشتند و وفاداریشان‌ را با بعیت‌ با امام‌ پیوند‌ زدند‌. 

وی افزود: کمک‌ مسئولان دادگستری در رفع‌ و رجوع‌ مشکلات زبانزد‌ عام‌ خاص‌ بوده است‌ و امیدواریم‌ بتوانیم‌ شرایط‌ بهتری را برای آینده ترسیم‌ کنیم‌.

نماینده مردم‌ اردل، فارسان، نیاز و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اصل تفکیک‌ قوا را براساس قانون‌ داریم‌ اما‌ تعامل‌ بین‌ قوا می‌تواند زمینه‌ساز برای عدالت‌ باشد لذا همانطور که می‌دانید‌ در استان‌ تعامل‌ سازنده‌ وجود داشته و امیدواریم‌ این‌ تعامل در سطح‌ کلان‌ بهتر شود‌.

کاظمی خاطرنشان کرد: قوانین‌ دست و پا گیر یکی از مشکلات ما است ، یک کار خوبی در مجلس‌ شروع‌ شده و بحثی‌ در قوه‌ قضاییه‌ آغاز شد‌ که در کنار هم‌ قوانین‌ دست‌ و پا گیر در بحث اشتغال، محاکم قضایی و اقتصاد برداشته‌ شود‌.

وی گفت: در قدیم‌ چیزی به اسم‌ فضای مجازی و تجارت الکترونیک‌ نبود اما امروز باید در بین‌ مجلسی‌ها و قوه‌ قضائیه جا باز کند و در کسب و کار موانعی داریم‌ که باید رفع شود‌.

نماینده مردم‌ اردل، فارسان، نیاز و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه نیاز داریم‌ در کنار امن‌ بودن شرایط سختی‌  به خصوص در بحث‌ بحران‌ آب‌ ایجاد شده است، تصریح کرد: شما در این‌ حوزه‌ باید براساس‌ اصل عدالت‌ از این استان حمایت جدی داشته باشید و نگرانی‌ که وجود دارد را بزدایید‌ و شرایط را ایجاد کنید‌ و باید بگوئیم متاسفانه‌ استان ما در بیکاری رتبه اول را داریم‌ و سبب‌ ایجاد بزهکاری شده است‌.

کاظمی ادامه داد: متاسفانه امروز به خاطر بیکاری شرایط طلاق و بزهکاری اجتماعی‌ ایجاد شده است‌ و باید یاور مردم‌ باشید‌.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد