تاریخ انتشار : سه شنبه 15 اسفند 1396 - 6:40
کد خبر : 25373

خبرنگار فراری مروج بی بند و باری و چاکران وی در ایران!/آیا حجاب و عفاف تنها در زنان خلاصه می شود؟

خبرنگار فراری مروج بی بند و باری و چاکران وی در ایران!/آیا حجاب و عفاف تنها در زنان خلاصه می شود؟

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از پیک دانشجو مدتی قبل مرضیه برومند بازیگر و کارگردان مطرح سینمای ایران در انتقاد از مسیح علی نژاد گفت: آخر این چه کاری است که از زنان ما می‌خواهد؟ برومند ادامه داد: زنان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از پیک دانشجو مدتی قبل مرضیه برومند بازیگر و کارگردان مطرح سینمای ایران در انتقاد از مسیح علی نژاد گفت: آخر این چه کاری است که از زنان ما می‌خواهد؟

برومند ادامه داد: زنان ما قبل از انقلاب هم حجاب داشتند و حتی قبل از اسلام نیز در ایران پوشش زنان مناسب بود.او در پاسخ به سوال مجری مبنی بر محافظه‌کارانه بودن صحبت‌هایش گفت: این نظر شخصی من است.

بر همگان روشن بود که اظهار نظر این بانوی هنرمند سینمای ایران در اینده ای نه چندان دور با هوچی گری های عده ای معلوم الحال مواجه خواهد شد و در انتها طبق معمول هر اتفاق مشابه با وارد آوردن فشار های بی حد و مرز گوینده را از مطلب ادا شده پشیمان می سازند،هنوز اما تب و تاب این صحبت ها تمام نشده بود که بسیاری از سایت ها و کانال های معاند با مظلوم نمایی این خبرنگار فراری سعی در تطهیر وی داشته و دارند و با الفاظی همچون خشونت زنان علیه زنان،دوباره زن جنس دسته دوم شد و خودباختگی برومند بر این امر مبادرت می ورزند!

تشویق زنان به بی بند و باری،تشویق قبح شکنی و بی حیایی،ترویج فرهنگ های غربی که خود در انتها ختم به از هم پاشیده شدن بنیان خانواده می شود از مهم ترین اهداف خبرنگار فراری می باشد که در لباس میش سعی در نفوذ به ذهن پاک زنان ایرانی دارد و البته فاجعه زمانی اسف بار تر می شود که بدانیم طرفداران پروپاقرص وی از جمله سلبریتی های مشهور و هنرمندان جامعه چنان سینه چاک این اخلال ها در نظم کشور می شوند که برای آن حاضر به هرگونه ایستادگی در مقابل قانون می باشند!

 

اما به راستی باید دانست قانونی که برای آن این چنین برخی هنرمندان و افراد مخالف، سرکوب و طرفداران آن شجاع و شیرزن نامیده می شوند چه تبعاتی برای جامعه دارد؟ و همچنین چرا برخی سعی در مظلوم جلوه دادن ،جنس دسته دوم نشان دادن و به اصطلاح توسری خور بودن زن در ایران دارند؟حال آنکه چنین توهماتی هرگز در ایران وجود نداشته است و اگر هم از لحاظ اسلامی و دینی مورد بررسی قرار گیرد بیش از نیمی از اسلام حضرت فاطمه (س) و حضرت زینب (س) می باشند که با حفظ حیا و حجاب دینی را کامل ساخته اند .

در حقیقت موضوع حجاب از ابعاد مختلفی مورد مطالعه و تحقیق قرار گرفته و کتاب های فراوانی و مقالات متعددی در این زمینه تدوین شده است ولی تأثیر روانی آن بر خود زن کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

ناگفته پبداست زنان به عنوان نیمی از پیکره جامعه نقش بسیار مهمی در ایجاد و گسترش عفت، پاکدامنی و اخلاق در بین جوامع بشری دارند، عفت و حیای زن که یکی از مهم ترین عوامل حفظ بقای عفت عمومی است و نه تنها در تمام ادیان و مذاهب الهی تأکید شده، بلکه عقل و فکر بشری نیز آن را تأیید می‌کند بطوریکه سلامتی فکری و روانی زنان سلامتی نیمی از جمعیت هر جامعه‌ای را شامل می‌شود. اما متأسفانه ما روز به روز شاهد نامناسب پوشی و بی‌حجابی در جامعه اسلامی خود علاوه بر دشمنانی که عامل تحریک به بی بند و باری هستند هستیم.

به جزات می توان اظهار کرد : بی بندوباری جنسی، گسترش فحشاء و فساد اخلاقی، فروپاشی بنیان خانواده، افزایش طلاق، تنوع طلبی جنسی، کاهش امنیت روانی جامعه به خصوص جوانان، افزایش سن ازدواج، افت تحصیلی و آموزشی جوانان، تضعیف اعتقادات دینی و… همه از تبعات ناگوار بدحجابی است کمااینکه در سال های اخیر با گسترش وضع بدحجابی در جامعه آمار های طلاق،فساد،افزایش سن ازدواج و … به شدت افزایش یافته است.

در انتها باید گفت:برخی معانی و اصطلاحات گاها به اشتباه رایج می شود،در حقیقت مسئله عفت،حیا و حجاب تنها محدود به بانوان نبوده و نکته قابل تامل در مقوله حجاب و عفاف این است که حجاب و عفاف محدودیت جنسیتی ندارد یعنی فقط مخصوص زن یا مرد نیست بلکه رعایت آن وقار، متانت و سنگینی هر دو جنس را درپی دارد اما اینکه چرا حجاب برای زنان از اهمیت بیشتری برخوردار است باید گفت که “حجاب حافظ حرمت و حیای زن است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد