تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 بهمن 1396 - 8:27
کد خبر : 23906

بیرجند| شورای امر به معروف در ادارات خراسان جنوبی تشکیل شد

بیرجند| شورای امر به معروف در ادارات خراسان جنوبی تشکیل شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سردار علی قاسمی در شورای استانی امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی اظهار داشت: شورای امربه معروف و نهی از منکر در عرصه محلات، مساجد با هم افزایی بسیج تشکیل شده است. وی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سردار علی قاسمی در شورای استانی امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی اظهار داشت: شورای امربه معروف و نهی از منکر در عرصه محلات، مساجد با هم افزایی بسیج تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه در عرصه ادارات شورای امربه معروف تشکیل و فعال است افزود: در عرصه بازار و اصناف بخشی از جلسات شورا تشکیل و بخشی هم در شرف تشکیل و بخشی به دلایلی متعدد مورد استقبال قرار نگرفته است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: در بخش آموزش و پرورش انتظاری که ستاد برابر برنامه تعریف شده دارد، چندان موفقیتی حاصل نشده است.

قاسمی با بیان اینکه برنامه‌های سازمان دهی، آموزش وپیگیری و جذب در ستاد ادامه دارد افزود: امربه معروف ونهی از منکر یک وظیفه فردی و سازمانی است.

وی بیان کرد: تاکنون شهروندان از ستاد امربه معروف و نهی از منکر استقبال داشته و یک هزار و ۴۰۰ نفر ثبت نام کردند و ۸۰۰ نفر آموزش‌های امربه معروف و نهی از منکر را به صورت لسانی دریافت و برای ۳۵۰ نفر کارت صادر شده است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: در بخش دانشگاه و آموزش و پرورش تشکل‌هایی که در حوزه امر به معروف نهی از منکر بوده چندان موفقیتی حاصل نشده است.

قاسمی افزود: برنامه‌های ابلاغ شده به شورا در امسال اجرا شده که بیشترین فعالیت ستاد در ایام محرم و رمضان بوده و موضوعات اولویت دار در ستاد امر به معروف ونهی از منکر در حیطه مساجد، اصناف، دانشگاه‌ها و آموزش وپرورش است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد