تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 7:19
کد خبر : 23823

برگزاری کارگاه آموزشی بانوان “یاور نماز” در اردبیل با حضور ۵۰ نفر

برگزاری کارگاه آموزشی بانوان “یاور نماز” در اردبیل با حضور ۵۰ نفر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بانوی کوثر، کارگاه آموزشی طرح بیان با عنوان "بانوان یاور نماز" در اردبیل در حال برگزاری است. حجت الاسلام والمسلمین علی اصغرکاظمی مدیریت حوزه علیمه در اردبیل در خصوص برگزاری این کارگاه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بانوی کوثر، کارگاه آموزشی طرح بیان با عنوان "بانوان یاور نماز" در اردبیل در حال برگزاری است.

حجت الاسلام والمسلمین علی اصغرکاظمی مدیریت حوزه علیمه در اردبیل در خصوص برگزاری این کارگاه آموزشی به خبرنگاربانوی کوثر، گفت: دوره آموزشی طرح بیان (بانوان یاور نماز) با حضور مبلغین حوزه های علمیه خواهران استان اردبیل در حال برگزاری است.

وی گفت: این دوره  از روز سه شنبه تا جمعه از صبح ساعت ۸ تا ۱۷ عصر با دعوت از اساتید مجرب حوزه علمیه قم در حوزه علمیه خواهران اردبیل برگزار می شود.

وی اظهار داشت: مهمترین موارد مطرح شده در این کارگاه مباحثی درخصوص آیات واهمیت و آثار نماز، راههای تکمیل آن، شبهات مطرح شده در نماز ، فلسفه و راههای ترویج نماز است.

مدیر حوزه علمیه بیان کرد: این طرح با مشارکت ستاد اقامه نماز استان و حوزه علمیه خواهران استان اردبیل با شرکت ۵۰ نفر از مبلغین برگزار می شود.

وی بیان کرد: بعد از اتمام دوره بانوان یاور نماز در مدارس استان اردبیل به عنوان مبلغین نماز و امام جماعت در مدارس فعالیت خواهند داشت.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد