تاریخ انتشار : شنبه 21 بهمن 1396 - 13:53
کد خبر : 23545

یاسوج| برخی مدیران به بهانه کار مردم در نماز جماعت شرکت نمی‌کنند

یاسوج| برخی مدیران به بهانه کار مردم در نماز جماعت شرکت نمی‌کنند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی ظهر امروز در جمع کارکنان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: حضرت صدیقه طاهره با تمام وجود زیبایی‌ها دنیا تلاوت قرآن، نگاه به صورت پدر و انفاق در راه خدا را

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی ظهر امروز در جمع کارکنان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: حضرت صدیقه طاهره با تمام وجود زیبایی‌ها دنیا تلاوت قرآن، نگاه به صورت پدر و انفاق در راه خدا را دوست داشت که انسان‌ها برای نزدیک شدن به حضرت فاطمه باید این ۳ مهم را انجام دهند.

وی با بیان اینکه مانوس شدن با قران کرامت را به صاحب و همراهش منتقل می‌کند، عنوان کرد: ارتباط مستمر و عمیق با قران یکی از ویژگی‌های یک مسلمان انقلابی بوده و حضرت امام(ره) و شهید میثمی همیشه یک قران در جیب داشتند.

تویسرکانی با بیان اینکه نمی‌شود کسی انقلابی باشد ولی با قران ارتباط نداشته باشد, ابراز کرد: انسان‌های انقلابی که با قران ارتباط ندارند در آخر به بیراهه می‌روند.

وی با اشاره به اینکه باطن در جان و دل اثر می‌گذارد نه ظاهر افزود: ریش و عمامه نماد انقلابی بودن نیست و گام اول انقلابی گری یک باطن نورانی بوده که با قران حاصل شده و فردی که با قران مانوس نبوده لعین و پست می‌شود.

تویسرکانی ادامه داد: حضرت امام(ره) ازنظر باطنی با تمام مردم ارتباط داشت به گونه‌ای که مردمی حتی یک ثانیه ایشان را به صورت فیزیکی ندیده بودند برایش بی منت فرزند دادند در حالی در این دنیا خیلی‌ها گام مجانی بر نمی‌دارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین  با تاکید بر اینکه کشور بیمار شده و به تعبیر مقام معظم رهبری زخم خورده است, تصریح کرد: حکمت زخم فساد, فقر و تفرقه باید بررسی شود و به نوعی حکمت اعتراض‌های اخیر بیدار شدن مسئولان بوده است.

تویسرکانی دلیل رانت خواری و دوری از مردم توسط برخی مسئولان را دوری از خدا دانست و گفت: برخی مدیران به بهانه کار مردم در نماز جماعت شرکت نمی‌کنند و نمی‌دانند با دوری از خدا از مردم نیز دور می‌شوند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد