تاریخ انتشار : شنبه 21 بهمن 1396 - 9:35
کد خبر : 23529

رقابت ۲۲۰۰ دانش آموز ناحیه ۲ اراک در مسابقات قرآن

رقابت ۲۲۰۰ دانش آموز ناحیه ۲ اراک در مسابقات قرآن

مرتضی رضایی، مسئول اقامه نماز اداره ناحیه ۲اراک، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: مرحله شهرستانی سی‌وششمین دوره مسابقات قرآن آموزش و پرورش ناحیه ۲اراک، از ۳۰دی ماه سال جاری آغاز و تا ۲۵بهمن ماه ادامه دارد. وی تصریح کرد: ۲۲۰۰ دانش آموز دختر و پسر در مقاطع مختلف تحصیلی در

مرتضی رضایی، مسئول اقامه نماز اداره ناحیه ۲اراک، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: مرحله شهرستانی سی‌وششمین دوره مسابقات قرآن آموزش و پرورش ناحیه ۲اراک، از ۳۰دی ماه سال جاری آغاز و تا ۲۵بهمن ماه ادامه دارد.
وی تصریح کرد: ۲۲۰۰ دانش آموز دختر و پسر در مقاطع مختلف تحصیلی در سی‌وششمین دوره مسابقات آموزش و پرورش ناحیه۲اراک شرکت دارند، این مسابقات در رشته‌های نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، تفسیر، حفظ قرآن عمومی، حفظ ویژه ۵جزء، ۱۰جزء، ۲۰جزء و کل، قرائت ترتیل، تحقیق، احکام، انشای نماز ویژه دختران و پسران و اذان و مداحی ویژه پسران برگزار می‌شود.
رضایی ادامه داد: مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات در مقاطع متوسطه تحصیلی برگزار شده و دانش آموزان ابتدایی نیز از دوشنبه، ۲۳بهمن ماه به مدت سه روز در کانون فرهنگی تربیتی ظهور رقابت می‌کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد