تاریخ انتشار : شنبه 21 بهمن 1396 - 5:23
کد خبر : 23473

پس از ۲۹ سال؛ پیکر شهید آمد/ پدر و مادرش رفته بودند

پس از ۲۹ سال؛ پیکر شهید آمد/ پدر و مادرش رفته بودند

آزمان کادری، رییس بنیاد شهید قرچک در گفت‌وگو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، با اعلام خبر وصول اطلاعات کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح به بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک پس از انجام آزمایش‌های DNA پیکر شهید مفقودالاثر داود حسن‌پور پس از ۲۹ سال شناسایی شد.وی با ابراز تأسف از عدم حیات

آزمان کادری، رییس بنیاد شهید قرچک در گفت‌وگو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، با اعلام خبر وصول اطلاعات کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح به بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک پس از انجام آزمایش‌های DNA پیکر شهید مفقودالاثر داود حسن‌پور پس از ۲۹ سال شناسایی شد.
وی با ابراز تأسف از عدم حیات اولیای این شهید افزود: پدر و مادر این شهید در سال‌های گذشته علی رغم چشم انتظاری فرزندشان از دنیا رفته اند و اکنون در قید حیات نیستند.
این مقام مسئول با بیان اینکه شهید حسن‌پور در روز دوم تیر ماه سال ۱۳۶۷ و در سن بیست سالگی در منطقه زبید‌ات به شهادت رسیده بود، ابراز کرد: او که عضو لشکر ۲۱ حمزه بود، امروز بعد از سه دهه مفقود الاثری و در ایام فاطمیه رو یدوش خیل عظیم مردم شهید پرور تشییع می‌شود.
کادری در پایان تشریح کرد: مردم شهرستان قرچک روز جمعه ۲۰ بهمن ماه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه پیکر شهید حسن پور را از مصلی نماز جمعه قرچک تا اداره آموزش و پرورش این شهرستان تشییع کردند، سپس پیکر مطهر او در گلزار شهدای امامزاده ابراهیم، ولی آباد قرچک و در کنار دیگر همرزمانش به خاک سپرده شد.
شایان ذکر است مردم خداجوی دیار ۱۵ خرداد ۱۹ بهمن‌ماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع قرچک دور تابوت این شهید جمع شدند و با پیکر وی وداع کردند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد