تاریخ انتشار : جمعه 20 بهمن 1396 - 11:04
کد خبر : 23435

مردم در روز ۲۲بهمن حمایت خود را از انقلاب به جهان اعلام می کنند

مردم در روز ۲۲بهمن حمایت خود را از انقلاب به جهان اعلام می کنند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز عبادی سیاسی روز جمعه در مصلای امام خمینی(ره) خمین، با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی باید برای نسل امروز بازگو شود، اظهار کرد: عزت و استقلال و عظمت امروز

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز عبادی سیاسی روز جمعه در مصلای امام خمینی(ره) خمین، با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی باید برای نسل امروز بازگو شود، اظهار کرد: عزت و استقلال و عظمت امروز کشور از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

امام جمعه خمین بیان کرد: عمران و آبادانی شهرها و توسعه زیرساخت های روستایی، از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی است که باید در یک آمار مقایسه ای بازگو و تبیین شود.

حسینی ادامه داد: تمام رسانه های دشمن درصدد تبلیغ علیه نظام و تضعیف نظام جمهوری اسلامی هستند و تلاش می کنند که ناکارآمدی نظام را به جوانان القا کنند.

وی افزود: جوانان انقلابی امروز کشور اگرچه مشکلاتی هم دارند و از مسئولان انتقاد می کنند اما هوشیار و با بصیرت پشت انقلاب ایستاده اند و حمایت خود را در روز ۲۲ بهمن بار دیگر به جهانیان نشان خواهند داد.

خطیب نماز جمعه خمین با اشاره به راه اندازی کمپین کشف حجاب در برخی نقاط کشور گفت: حجاب یک فرهنگ ایرانی قبل از اسلام است و کشف حجاب در واقع مبارزه با فرهنگ اصیل ایرانی و مبارزه با ارزش های اصیل ایرانی است.

حسینی تصریح کرد: حکومت اسلامی اجازه بی بند و باری و بی حجابی را نمی دهد و کشف حجاب دشمنی با خداوند و مبارزه با فرهنگ دینی است.

وی با اشاره به افرادی که از کمپین بی حجابی حمایت می کنند و می گویند نسل امروز خواستار آزادی هستند، گفت: اگر آزادی در جامعه حاکم نبود نمایندگان زن در مجلس شورای اسلامی وجود نداشتند.

خطیب نماز جمعه خمین همچنین به دستاوردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در راستای مبارزه با گروه های تروریستی و رصد توطئه دشمنان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدامات کارآمد و شایسته ای انجام داده است.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به نامه حضرت علی (ع) به مالک اشتر تصریح کرد: در این نامه آمده است که ای مالک خودت را هم تراز و همتای خداوند قرار مده، خداوند هر متکبر و خودخواهی را خار می کند، همچنین در این نامه آمده که ای مالک اگر توجه به قدرت خداوند داشته باشی عقل به تو باز می گردد و عقل چیزی است که خداوند به وسیله آن از سوی بندگان عبادت می شود.

حسینی خاطر نشان کرد: نامه حضرت علی(ع) به مالک اشتر می تواند الگویی برای مسئولان باشد که بایستی در حوزه عملکرد خود به آن توجه داشته باشند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد