تاریخ انتشار : جمعه 20 بهمن 1396 - 9:09
کد خبر : 23400

اگر کسی با پول حرام بر مسندی قرار گرفته باشد نباید توقع ترویج حلال‌خواری از سوی او داشت

اگر کسی با پول حرام بر مسندی قرار گرفته باشد نباید توقع ترویج حلال‌خواری از سوی او داشت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، آیت‌الله کاظم صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه امروز (۲۰ بهمن) تهران، با بیان اینکه در روایات از حرام‌خواری و بی‌بندوباری به عنوان دو آفت جامعه اسلامی یاد شده است، عنوان کرد: لقمه «حرام» مانع استجابت

آیت‌الله کاظم صدیقی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، آیت‌الله کاظم صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه امروز (۲۰ بهمن) تهران، با بیان اینکه در روایات از حرام‌خواری و بی‌بندوباری به عنوان دو آفت جامعه اسلامی یاد شده است، عنوان کرد: لقمه «حرام» مانع استجابت دعاست و نظام اسلامی مسئولیت دارد که موانع سیر بشر به سوی حق تعالی را برطرف کند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید پاسخگوی گناهان مردم در روز قیامت باشند، گفت: آدم نمی‌تواند از کنار حرام‌خواری و حرام لقمه‌گی بی تفاوت عبور کند؛ آدم‌های حرام خوار، بی‌عاطفه می‌شوند و با خانواده خودشان هم نمی‌جوشند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه مسئولان فرهنگی کشور باید به پا خیزند، تاکید کرد: اگر بنا داریم جامعه سالم و حلال‌خوار باشد، باید همه مجاری نظام اداری، قضایی و تقنینی ما از مجرای حلال به مسئولیت رسیده باشند.

آیت‌الله صدیقی با بیان اینکه اگر کسی با پول حرام بر مسندی قرار گرفته باشد و برای به موقعیت رسیدن «ریخت و پاش» کرده باشد، نباید توقع ترویج حلال‌خواری از سوی او داشت، اظهار کرد: خدا نکند مسئولان ما جامعه را به سوی بی‌بندوباری، ولنگاری و تسامح در رعایت مسائل جنسی تحمیل کنند.  

وی در ادامه با بیان اینکه مسئولان باید به حاشیه شهر‌ها هم سری بزنند، تصریح کرد: در کوره پَزخانه‌های اطراف تهران ببینید چه خانواده‌هایی در چه دَخمه‌هایی و با چه وضعیت بهداشتی زندگی می‌کنند؛ حقیقتا آدم خجالت می‌کشد؛ گاهی مسئولان به خودشان اجازه بدهند یک سری هم به آنجا بزنند.   تکمیل می‌شود…

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد