تاریخ انتشار : یکشنبه 15 بهمن 1396 - 7:39
کد خبر : 22957

عکسی که حجابی است بر بی‌حجابی‌ها/ به بهانه ایام

عکسی که حجابی است بر بی‌حجابی‌ها/ به بهانه ایام

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری برنا، «عباسعلی کدخدایی» سخنگوی شورای نگهبان در کانال تلگرامی خود چنین نوشت: به بهانه ایام! این روزها در آستانه ۲۲ بهمن هستیم که آغازی بر پایان جاهلیت مدرن و نوری در ظلمات دوران ستمشاهی بود. هم باید

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری برنا، «عباسعلی کدخدایی» سخنگوی شورای نگهبان در کانال تلگرامی خود چنین نوشت:

به بهانه ایام!

این روزها در آستانه ۲۲ بهمن هستیم که آغازی بر پایان جاهلیت مدرن و نوری در ظلمات دوران ستمشاهی بود. هم باید از ایثار و مقاومت مردم گفت و هم البته اگر انتقاد صحیحی وجود دارد به درستی بیان شود. گاهی اوقات اما دل انسان به درد می آید آنجا که انصاف رعایت نمی شود و نه از سر دلسوزی، که از سر کینه آنچه نارواست، روا داشته می شود.

دنبال بودم پاسخی داشته باشم، عکسی پر معنا را دیدم که دنیایی از زیبایی و پاسخ بود و برهانی قاطع بر همه این ناروا نقدها. عکسی که اگر چه من و تو او را نمی شناسیم، اما همه با او آشنا هستیم چون او با ما سخن می گوید. هم ایثار در آن است و هم عشق، هم حجابی است بر بی حجابی ها و هم نویدبخش آینده‌ای روشن و امروز زبان حال همه دوست داران انقلاب اسلامی و میهن عزیزمان این است که:

ز پوچ جهان هیچ اگر دوست دارم

تو را ای کهن بوم و بر دوست دارم

تو را ای کهن پیر جاوید برنا

تو را دوست دارم، اگر دوست دارم

شهیدان جانباز و فرزانه ات را

که بودند فخر بشر دوست

57633343

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد