تاریخ انتشار : شنبه 14 بهمن 1396 - 4:52
کد خبر : 22831

۲۲ بهمن همچون تیری در چشم دشمنان انقلاب اسلامی است

۲۲ بهمن همچون  تیری در چشم دشمنان انقلاب اسلامی است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا تهران، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین توسلی در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته پردیس ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی و تبریک به امت حزب‌الله برای حضور در مراسم‌ دهه فجر اظهار داشت: در اولین روز دهه فجر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا تهران، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین توسلی در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته پردیس ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی و تبریک به امت حزب‌الله برای حضور در مراسم‌ دهه فجر اظهار داشت: در اولین روز دهه فجر تمام مردم، مسؤولان و خانواده معظم شهدا در مانور نمادین ورود حضرت امام خمینی (ره) حضور پیدا کردند که باشکوه و ارزشمند برگزار شد که این شروع مبارکی بود.

امام جمعه پردیس با بیان اینکه هرچه انقلاب به‌پیش می‌رود اعتقاد و ارادت مردم به ولایت و انقلاب بیشتر می‌شود، تصریح کرد: دستاوردهای انقلاب استقلال سیاسی، علمی و … بود و این استقلال را در بخش‌های مختلف به دست آوردیم اما ضعف اصلی اقتصاد ما است و نسخه شفابخش آن توسط مقام معظم رهبر ارائه‌شده و آن اقتصاد مقاومتی است.

توسلی اظهار کرد: تجهیزات ساخت کشورمان به بیش از ۳۵ کشور دنیا ارسال و آن‌ها از ما خریداری می‌کنند و این را باید بدانیم که یک روز مشکل سیم‌خاردار و گلوله داشتیم اما امروز صادر می‌کنیم و این افتخار است.

 

توسلی با بیان اینکه در بخش تولید، اشتغال و … مسؤولان ما باید تلاش ویژه‌ای داشته باشند، گفت: مشکلات مردم ما ابتدا مالیات است که بیخ خر مردم را گرفته و فشار می‌آورد، دوم بیمه، سوم بانک‌ها هستند که نوعاً برای بخش تولید کمتر وام می‌دهد و برای وام کم هزار سنگ می‌اندازند اما برای وام‌های میلیاردی با یک نامه رفع می‌شود.

وی اظهار کرد: رئیس‌جمهوری گفتند ۱۲ میلیارد دلار کالای قاچاق به کشور وارد می‌شود اما اگر جلوی یک میلیارد دلار قاچاق گرفته شود و وارد چرخه کار و تولید شود بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

امام جمعه پردیس اظهار داشت: بنابر فرمایش رهبری؛ زایش اقتصاد در داخل کشور است، ما در داخل تمام توانمندی‌ها را داریم اگر مشکل اشتغال و … حل شود چشم و دست دشمنان برای حرف‌های یاوه بسته خواهد شد.

توسلی، ۲۲ بهمن را تیری در چشم دشمنان خواهند و گفت: با حضور قوی تمام این‌ها نقشه‌های دشمنان بر آب خواهد شد و این روز شاخص خواهد بود و حضور تمام امت حزب‌الله را شاهد خواهیم بود.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد