تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 بهمن 1396 - 9:17
کد خبر : 22696

ایجاد برنامه های دهه فجر با محوریت اقتصاد مقاومتی در بخش دلوار

ایجاد برنامه های دهه فجر با محوریت اقتصاد مقاومتی در بخش دلوار

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روح اله درویشی  مسئول ستاد نماز جمعه دلوار در گفتگو با خبرنگار سپاس،افزود: دهه فجر روز ملی جمهوری اسلامی ایران است که باید برنامه های گرامیداشت این دهه با شایستگی برگزار شود.  وی بر مردمی برگزار

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روح اله درویشی  مسئول ستاد نماز جمعه دلوار در گفتگو با خبرنگار سپاس،افزود: دهه فجر روز ملی جمهوری اسلامی ایران است که باید برنامه های گرامیداشت این دهه با شایستگی برگزار شود.

 وی بر مردمی برگزار شدن برنامه‌های دهه فجر در بخش دلوار تأکید کرد و گفت: روز ملی در همه دنیا به شایستگی و مناسب برگزار می شود و انتظار است که مردم همیشه در صحنه انقلاب با برگزاری برنامه های انقلابی دهه فجر را اجرا نمایند.

مسئول ستاد نماز جمعه دلوار ادامه داد: حضور در مزار شهدا و گلباران و عطرافشانی مزار شهدا به منظور تجدید پیمان با آرمان انقلاب اسلامی و دیدار با خانواده شهدا از برنامه‌های شاخص این دهه است. 

درویشی ابراز کرد: برنامه‌های مناسبتی دهه فجردر این بخش در قالب ۲۰ کمیته اطلاع‌رسانی، اصناف، ایثارگران، کمیته بسیج، کمیته روستایی، کمیته زنان و خانواده، کمیته فرهنگی، کمیته تبلیغات شهری، کمیته قرآن، کمیته کارگری و کارآفرینی، کمیته کودکان و نوجوانان، کمیته مراسم، کمیته مساجد، کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی اجرا می‌شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: برنامه‌های دهه فجر باید با حضور پرشور مردم برگزار شود و دهه فجر فرصت مغتنمی برای بیان دستاوردهای نظام است.

وی با بیان اینکه شعار امسال دهه فجر «سربلندی ملت ایران در پرتو جمهوری اسلامی، اقتدار همه‌جانبه و اقتصاد مقاومتی» است، گفت: باید روح اقتصاد مقاومتی بر تمام برنامه‌های دهه فجر حاکم باشد و  یکی از رویکردهای مهم در اجرای برنامه‌های دهه فجر بصیرت افزایی، امیدآفرینی، خودباوری، دشمن‌شناسی، اقتصاد مقاومتی و حفظ وحدت حول محور ولایت‌فقیه است. 

درویشی با بیان اینکه باید اقتصاد مقاومتی بر تمام برنامه‌های دهه فجر حاکم باشد، تصریح کرد: برنامه‌های دهه فجر از ۱۲ بهمن‌ماه با نام‌گذاری انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره)، ولایت‌فقیه و رهبری آغاز می‌شود.

/ انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد