تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1396 - 7:40
کد خبر : 22526

وزیر کشور عراق از نماینده آیت‌الله سیستانی در کربلا عیادت کرد

وزیر کشور عراق از نماینده آیت‌الله سیستانی در کربلا عیادت کرد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «قاسم الاعرجی» وزیر کشور عراق، سه‌شنبه (امروز) برای اطمینان از وضعیت سلامت «عبدالمهدی الکربلائی» نماینده آیت‌الله «سید علی السیستانی» مرجعیت عالی شیعیان در عراق به ملاقات وی در کربلای معلی رفت. یک منبع آگاه در این‌باره

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «قاسم الاعرجی» وزیر کشور عراق، سه‌شنبه (امروز) برای اطمینان از وضعیت سلامت «عبدالمهدی الکربلائی» نماینده آیت‌الله «سید علی السیستانی» مرجعیت عالی شیعیان در عراق به ملاقات وی در کربلای معلی رفت.

یک منبع آگاه در این‌باره به «بغداد الیوم» گفت: پس از سوء‌قصد نافرجام به جان شیخ «عبدالمهدی الکربلائی» در روز جمعه پیش و هنگام ایراد خطبه‌های نماز جمعه، وزیر کشور عراق، شب گذشته وارد کربلای معلی شد و امروز به ملاقات وی رفت.

یک منبع آگاه در استانداری کربلا، دوشنبه (دیروز) گفت که هویت عامل سوء‌قصد به جان شیخ عبدالمهدی الکربلایی مشخص شده است و وی از اعالی شهرستان «المسیب» در شمال استان بابل است و اعتراف کرده است که از طرفدران جماعت «احمد بن الحسن الیمانی» است که مدعی مهیاکردن شرایط برای ظهور امام زمان (عج) است.

این منبع که خواست نامش فاش نشود به نقل از این فرد دستگیر شده بدون اشاره به جزئیاتی بیشتر گفت که وی در سطحی بالا آموزش دیده بود.

نماینده آیت‌الله «سید علی السیستانی» جمعه پیش در حین ایراد خطبه‌های نماز جمعه مورد سوء‌قصد قرار گرفت اما نمازگزاران عامل این حمله را دستگیر و از محل ادای نماز جمعه دور کردند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد