تاریخ انتشار : دوشنبه 9 بهمن 1396 - 9:47
کد خبر : 22448

پیکر مطهر شهید شوهانی در زادگاهش آرام گرفت

پیکر مطهر شهید شوهانی در زادگاهش آرام گرفت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا در این آیین که با حضور خانواده شهید، مسئولان، جمعی از همرزمان شهید در گردان تکاوران تیپ ۳۲ انصارالحسین (ع) و مردم شهید پرور نهاوند آغاز شد پس از ادای احترام نظامی بر پیکر این شهید گرانقدر با شعار’

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا در این آیین که با حضور خانواده شهید، مسئولان، جمعی از همرزمان شهید در گردان تکاوران تیپ ۳۲ انصارالحسین (ع) و مردم شهید پرور نهاوند آغاز شد پس از ادای احترام نظامی بر پیکر این شهید گرانقدر با شعار’ حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست’ بر روی دوش مردم تا چهار راه معلم نهاوند تشییع شد.
پس از اقامه نماز توسط امام جمعه نهاوند بر پیکر این شهید گرانقدر، پیکر مطهر وی به زادگاهش شهر برزول انتقال داده شد و با استقبال مردم در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.
پیکر شهید احمد شوهانی عصر یکشنبه در میان استقبال مردم نهاوند وارد این شهر شد و آیین وداع با آن شهید بزرگوار شامگاه یکشنبه در حسینیه شهید حیدری نهاوند برگزار شد.
سرگرد پاسدار شهید احمد شوهانی فرمانده گردان تکاور تیپ ۳۲ انصارالحسین(ع) استان همدان و از مدافعان حرم آل الله روز شنبه ۷ بهمن ماه در درگیری با داعش و در حفظ و حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ایران در منطقه مرزی ازگله به شهادت رسید.
این شهید سابقه چهار بار حضور در سوریه برای مبارزه با داعش و دفاع از حرم آل الله را داشته است و به تازگی مسئولیت محور نیروها در منطقه مرزی ازگله را عهده دار شده بود.
شهرستان نهاوند در دوران دفاع مقدس ۸۵۴ شهید والامقام را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.
شهرستان نهاوند با جمعیتی نزدیک به ۱۸۵ هزارنفر در ۱۰۵ کیلومتری جنوب استان همدان واقع شده است.
۷۵۲۵/۲۰۸۷
خبرنگار: وحید سیفی** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد