دوره آموزشی «روشهای دعوت به نماز» در زاهدان برگزار شد

جلال علوی، مدیر روابط عمومی و کارشناس فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نماز سیستان و بلوچستان، در گفتوگو با خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، گفت: دوره آموزشی «روشهای دعوت به نماز» ویژه روحانیون مستقر و ائمه جماعات روحانی مدارس استان طی روزهای پنجشنبه و جمعه، ۵ و ۶ بهمنماه در زاهدان برگزار شد.وی اظهار
جلال علوی، مدیر روابط عمومی و کارشناس فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نماز سیستان و بلوچستان، در گفتوگو با خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، گفت: دوره آموزشی «روشهای دعوت به نماز» ویژه روحانیون مستقر و ائمه جماعات روحانی مدارس استان طی روزهای پنجشنبه و جمعه، ۵ و ۶ بهمنماه در زاهدان برگزار شد.
وی اظهار کرد: اولین کارگاه روز پنجشنبه، ۵ بهمن در محل حوزه علمیه نرجس(س) زاهدان برگزار شد که در آن، ۳۰ نفر از روحانیون معزز نواحی ۱ و ۲ زاهدان و همچنین جمعی از بانوان طلبه حضور داشتند.
کارشناس فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نماز استان افزود: کارگاه دوم نیز روز جمعه با حضور ۸۰ نفر از روحانیون معزز و ائمه جماعات روحانی مدارس استان در محل سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.
وی ادامه داد: در این دوره شرکتکنندگان از محضر حجتالاسلام علی خیور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زاهدان و یکی از اساتید برجسته و تخصصی حوزه نماز استان بهره بردند؛ همچنین نمازشناسی، شیوههای دعوت به نماز، مدیریت اقامه نماز در مدرسه، کلاسداری و جذابسازی کلاس، سرفصلهای آموزشی این دوره بود.
علوی اظهار کرد: اهداف برگزاری این دوره تربیت مبلغ برای حضور مؤثر در مدارس، توانمندسازی روحانیت و ائمه جماعت مدارس در پاسخ به پرسشها و شبهات روز جوانان و نوجوانان و خانوادههای آنان در خصوص نماز بوده است.
مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان افزود: همچنین تربیت امام جماعت مدرسه و مبلغی که با گفتار و رفتار خود، الگوی علمی و عملی جامعه اسلامی باشد و بذر معرفت را در وجود زلال فراگیران بکارد از دیگر اهداف برگزاری این دوره بوده است.


برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰