تاریخ انتشار : جمعه 6 بهمن 1396 - 11:28
کد خبر : 22206

تجلیل از «مبین قلیزاده» حافظ کل قرآن در نماز جمعه تبریز

تجلیل از «مبین قلیزاده» حافظ کل قرآن در نماز جمعه تبریز

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، امروز ششم بهمن ماه از «مبین قلیزاده» حافظ کل قرآن کریم در بین‌الصلاتین نماز جمعه این هفته تبریز تجیلیل شد. به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، امروز ششم بهمن ماه از «مبین قلیزاده» حافظ کل قرآن کریم در بین‌الصلاتین نماز جمعه این هفته تبریز تجیلیل شد.

تجلیل از «مبین قلیزاده» حافظ کل قرآن در نماز جمعه تبریز

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا این تجلیل توسط حجت‌الاسلام آل هشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز و مجید خدابخش استاندار آذربایجان‌شرقی صورت گرفت.

مبین قلیزاده ۱۳ سال سن دارد و حفظ کل قرآن کریم را از تیرماه سال ۹۳ شروع کرده و توانسته در شهریورماه سال  95 کل قرآن کریم را حفظ نماید.

گفتنی است، هر هفته در خطبه‌های نماز جمعه تبریز یک نفر از حافظان کل قرآن کریم توسط نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در بین‌الصلاتین مورد تجلیل قرار می‌گیرد.

تجلیل از «مبین قلیزاده» حافظ کل قرآن در نماز جمعه تبریزتجلیل از «مبین قلیزاده» حافظ کل قرآن در نماز جمعه تبریز

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد