تاریخ انتشار : جمعه 6 بهمن 1396 - 10:19
کد خبر : 22166

انقلاب اسلامی ایران بزرگترین انقلاب تاریخی و دینی است

انقلاب اسلامی ایران بزرگترین انقلاب تاریخی و دینی است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، حجت الاسلام و المسلمین خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به این که ۶ بهمن ۱۳۶۰ سالروز حماسه مردم هزار سنگر آمل است گفت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، حجت الاسلام و المسلمین خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به این که ۶ بهمن ۱۳۶۰ سالروز حماسه مردم هزار سنگر آمل است گفت : منافقین و کمونیست ها در توطئه ای تلاش کردند شهر آمل را تسخیر و اعلام استقلال کنند اما مردم آمل بلافاصله با اتحاد و همدلی این توطئه را در مدت ۱۰ ساعت خنثی کردند و در این راه ۴۰ نفر از مردم این شهر به شهادت رسیدند.
خطیب جمعه زنجان به ۷ بهمن ۵۷ در پی دستور بختیار به بستن فرودگاه مهرآباد و جلوگیری از ورود امام راحل (ره) به کشور اشاره کرد و افزود: علما در اعتراض به این رفتار رژیم پهلوی تا ۱۲ بهمن تحصن کردند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ۱۲ بهمن یکی از روزهای بزرگ پرافتخار در آغاز شتاب انقلاب اسلامی ایران  با ورود معمار کبیر انقلاب به ایران و آغاز دهه فجر بود.
خطیب جمعه زنجان با بیان اینکه بزرگترین انقلاب تاریخی و دینی در ایران اتفاق افتاد و مردم با رهبری امام راحل (ره) و با عنایت خداوند آن را به پیروزی رساندند گفت : همه اقشار مختلف مردم در سنین مختلف در به ثمر رساندن این انقلاب تلاش کردند و کسی نباید آن را به نام خود بزند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان افزود : دشمن همواره با توطئه های مختلف از جمله ترورها و ایجاد اختلافات قومی و قبیله ای تلاش کرده اند انقلاب نتواند وارد ۴۰ سالگی شود.
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی گفت : مشکلات وجود دارد اما نباید منکر خدمات بسیاری که صورت گرفته باشیم گفت : سیاه نمایی ممنوع است و هیچ کسی حق ندارد دست به سیاه نمایی در کشور بزند.
خطیب جمعه زنجان افزود : ایران سرمایه های انسانی بسیار ارزشمندی دارد و دشمن همواره در تلاش است این سرمایه ها را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی نا امید و بدبین کند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان خاطر نشان کرد: ایران ۴۰ سال قبل در دست آمریکا بود چه غلطی کرد که حالا می خواهد در کشور نفوذ پیدا کند و وعده تحول می دهد.
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی در ادامه اظهار کرد : جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی باید در همه اماکن و با حضور مردم به شکل باشکوهی برگزار شود.
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی گفت : رزمایش بزرگ محمدرسول الله با حضور نیروهای دریایی ، زمینی ، هوایی و پدافند هوایی در دریای عمان نشان از اقتدار جمهوری اسلامی و پیام رسان صلح بود.
خطیب جمعه زنجان همچنین به فرارسیدن سالروز شهادت حضورت فاطمه زهرا (س) اشاره کرد و افزود : مدت کوتاه عمر با عظمت آن بزرگوار در راه دفاع از حریم امامت و ولایت ، روشنگری نسبت به مردم و آیندگان گذشت.

انتهای پیام /ک

خطبه های نماز جمعه ۶ بهمن ماه زنجان

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد