تاریخ انتشار : جمعه 6 بهمن 1396 - 9:27
کد خبر : 22145

شناسنامه انقلاب اسلامی ما امام راحل عظیم الشان است/مردم ما همه فتنه ها را خنثی کردند

شناسنامه انقلاب اسلامی ما امام راحل عظیم الشان است/مردم ما همه فتنه ها را خنثی کردند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت‌الله سیداحمد خاتمی خطیب موقت نماز جمعه تهران در خطبه های امروز نماز جمعه اظهار کرد: انقلاب ما بدون نام امام خمینی بی هویت است و شناسنامه انقلاب اسلامی ما امام راحل عظیم الشان

نماز جمهبه گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت‌الله سیداحمد خاتمی خطیب موقت نماز جمعه تهران در خطبه های امروز نماز جمعه اظهار کرد: انقلاب ما بدون نام امام خمینی بی هویت است و شناسنامه انقلاب اسلامی ما امام راحل عظیم الشان است. 

وی افزود: تداوم انقلاب اسلامی از رهگذر عمل به رهنمودهای امام راحل  می گذرد و الحمدالله رهنمودهای ایشان زنده است. 

خطیب موقت نماز جمعه تهران ادامه داد: انقلاب اسلامی نعمت بزرگ خداوند بر جهان اسلام و مردم عزیز ایران بود که نعمت امنیت، خودباوری ملی، استقلال و … را به همراه داشت. 

آیت الله خاتمی تصریح کرد: دشمنان با بازی های کودکانه به دنبال آسیب زدن به انقلاب بودند که با حضور مردم در راهپیمایی ها خنثی شد و حاوی این پیام بود که تا آخرین قطره خون  پای انقلاب ایستاده ایم.  

وی تاکید کرد: مردم ما همه فتنه ها را خنثی کردند، ای مردم هر جا توطئه و توطئه گری دیدید فورا به مقامات مسئول اطلاع دهید. 

خطیب موقت نماز جمعه تهران خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام لحظه ای از اندیشه براندازی و توطئه علیه ما عبور نکرده اند، پس باید مراقب باشیم. 

آیت الله خاتمی افزود: ما با فضای مجازی مخالف نیستیم بلکه با فضای مجازی سالم با استفاده از ظرفیت های داخلی و بدون دخالت دشمنان موافق هستیم. 

وی ادامه داد: به داد مالباختگان برسید و نگذارید واحدهای تولیدی تعطیل شوند، به جای حرف های حاشیه ای و چالشی، به درد مردم برسید. 

این خبر در حال تکمیل است… 

 

 

 

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد