تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 دی 1396 - 8:55
کد خبر : 21633

یک وکیل مسلمان به سبب حجاب از دادگاه ایتالیا اخراج شد

یک وکیل مسلمان به سبب حجاب از دادگاه ایتالیا اخراج شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در ادامه انتشار گاه و بیگاه اخبار اسلام‌هراسی در کشورهای غربی، خبرها از شهر «بولونیا» ایتالیا حاکی از اخراج یک وکیل مسلمان به دلیل حجاب اسلامی اوست. قاضی دادگاهی در شهر بولونیا ایتالیا، به وکیل کارآموز

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در ادامه انتشار گاه و بیگاه اخبار اسلام‌هراسی در کشورهای غربی، خبرها از شهر «بولونیا» ایتالیا حاکی از اخراج یک وکیل مسلمان به دلیل حجاب اسلامی اوست.

قاضی دادگاهی در شهر بولونیا ایتالیا، به وکیل کارآموز مسلمان فرمان داد اگر خواهان حضور در جلسه دادگاه است، باید حجاب اسلامی و روسری از سر بردارد.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از روزنامه دیلی صاباح ترکیه، «عصما بلفکیر» 25 ساله و مغربی‌تبار، اظهارنظر اسلام‌ستیزانه قاضی ایتالیایی را نپذیرفت و حفظ حجابش را به حضور در دادگاه ترجیح داد.

او پس از اقدام ضد اسلامی قاضی ایتالیایی، به رسانه‌ها از تجربه ناگوار خود در جلسه دادگاه شهر بولونیا سخن گفته و از قاضی انتقاد کرد.


«عصما بلفکیر» وکیل مسلمان ایتالیا

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد