تاریخ انتشار : جمعه 8 دی 1396 - 9:30
کد خبر : 20645

آیت الله موحدی کرمانی: برخی با ۱۰۰۰ میلیارد تومان متواری شده‌اند

آیت الله موحدی کرمانی: برخی با ۱۰۰۰ میلیارد تومان متواری شده‌اند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله محمدعلی موحدی‌کرمانی خطیب نمازجمعه تهران در نماز عبادی و  سیاسی جمعه این هفته تهران با بیان اینکه یکی از انواع ظلم، تعدی به حق‌الناس است، گفت: اگر شخصی به ناحق بیت‌المال را غارت کند در

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله محمدعلی موحدی‌کرمانی خطیب نمازجمعه تهران در نماز عبادی و  سیاسی جمعه این هفته تهران با بیان اینکه یکی از انواع ظلم، تعدی به حق‌الناس است، گفت: اگر شخصی به ناحق بیت‌المال را غارت کند در واقع به ۸۰ میلیون نفر ظلم کرده است.

وی ادامه داد: آنهایی که از بیت‌المال سوء استفاده می‌کنند، پول‌های کلان مثل هزار میلیارد تومان از بانک می‌گیرند و در مقابل چیزی دست بانک نمی‌دهند و بعد فرار می‌کنند یا مخفی می‌شوند، بدانند اینها پول مردم است! باید جواب این مردم بیچاره‌ای را که پولشان را از بانک می‌خواهند و دارند فریاد می‌زنند بدهند و آنها این پولها را بلعیده‌اند و خورده‌اند باید در قیامت جواب آنها را بدهند.

  بیشتر بخوانید:

حماسه ۹ دی دشمن را نا امید کرد

خطیب این هفته نماز جمعه تهران تصریح کرد: رواج ربا در بانک‌ها، دست‌اندازی در بیت‌المال و گناهانی که بر روی زمین اتفاق می‌افتد موجب نزول برخی بلایای طبیعی می‌شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد