تاریخ انتشار : جمعه 8 دی 1396 - 8:24
کد خبر : 20638

انقلاب سوم نامیدن ۹ دی تعبیر درستی است/ حماسه ۹ دی به ملت ایران اقتدار هدیه کرد

انقلاب سوم نامیدن ۹ دی تعبیر درستی است/ حماسه ۹ دی به ملت ایران اقتدار هدیه کرد

 به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران با اشاره به نزدیک شدن ۹ دی اظهار کرد:  9 دی به دلیل عمق درک

ضرغامی به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران با اشاره به نزدیک شدن ۹ دی اظهار کرد:  9 دی به دلیل عمق درک و فهم مردم، خودجوش بودن و فراگیری آن معادلات جهانی دشمن را بر هم زد لذا اهمیت ویژه‌ای دارد. 

وی ادامه داد: کسانی که از ۹ دی به عنوان انقلاب سوم یاد می کنند، تعبیر درستی دارند. 

رئیس اسبق صدا و سیما تصریح کرد: دشمن بعد از حوادث تهران تلاش داشت جامعه ایران را به گونه ای دیگر جلوه دهد لذا آثار زیان باری برای مردم و ایران رقم خورد اما ۹ دی ورق را برگرداند و جایگاه و اقتدار را به مردم و انقلاب هدیه کرد. 

ضرغامی اظهار کرد: در حوادث ۸۸ عده ای از خواص که نمی خواستند شکست را قبول کنند، حاضر شدند به هر قیمتی ولو به بهانه تقلب اوضاع را برهم بریزند و با اهداف دشمن همسو شوند. 

وی ادامه داد:  این افراد علیرغم تاکیدات رهبر انقلاب با استکبار و رژیم صهیونیستی که این آشوب ها را هدایت می‌کردند، همسو و همراه شدند. 

این خبر در حال تکمیل است… 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد