تاریخ انتشار : سه شنبه 5 دی 1396 - 8:01
کد خبر : 20465

تولید اپلیکیشن «احکام نماز جانبازان و معلولان»

تولید اپلیکیشن «احکام نماز جانبازان و معلولان»

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، پایگاه اینترنتی معلولان ایران با عنوان شمعدانی با بیش از ۱۰ سال فعالیت خبری و اطلاع رسانی به منظور ارتقای آگاهی آحاد جامعه از حقوق افراد دارای معلولیت، اپلیکیشن احکام نماز جانبازان و افراد دارای معلولیت را

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، پایگاه اینترنتی معلولان ایران با عنوان شمعدانی با بیش از ۱۰ سال فعالیت خبری و اطلاع رسانی به منظور ارتقای آگاهی آحاد جامعه از حقوق افراد دارای معلولیت، اپلیکیشن احکام نماز جانبازان و افراد دارای معلولیت را منتشر کرد.

این اپلیکیشن دارای سرفصل‌هایی همچون احکام نماز افراد معلول، مساجد دسترس پذیر، وسایل کمکی نمازگذار، کتب و مقالات و سوالات شرعی است.

در بخش احکام نماز افراد معلول به موضوعاتی همچون؛ وضو با دست مجروح، وضو با دستان مرتعش و لرزان، وضوی جبیره، وظیفه نائب برای وضو دادن قطع نخاعی، وضو گرفتن با زخمی که خونریزی دارد و … اشاره شده است.

بخش وسایل کمکی نمازگزار نیز در این اپلیکیشن به معرفی صندلی نماز سالمندان و معلولان، صندلی نماز قابل جابجایی و پایه مهر نماز پرداخته است.

همچنین در این برنامه بخشی بارگذاری شده است تا علاقه‌مندان بتوانند پرسش‌های شرعی خود را همراه با اعلام شماره تلفن همراه، مطرح و کارشناسان مذهبی پاسخ آن را ارسال کنند.

برای دانلود اپلیکیشن احکام نماز جانبازان و افراد دارای معلولیت اینجا را کلیک کنید!

 

تولید اپلیکیشن «احکام نماز جانبازان و معلولان»

تولید اپلیکیشن «احکام نماز جانبازان و معلولان»

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد