تاریخ انتشار : یکشنبه 3 دی 1396 - 7:06
کد خبر : 20338

صدور ۳۷ هزار کارت هوشمند ملی در میاندوآب/ آمار ازدواج و ولادت کاهش یافت

صدور ۳۷ هزار کارت هوشمند ملی در میاندوآب/ آمار ازدواج  و ولادت کاهش یافت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا لقایی در گفت و گو با زرین خبر با بیان اینکه در هشت ماهه نخست امسال یک هزار و ۴۵۹ مورد ازدواج در میاندوآب ثبت شده است، گفت: بررسی آمار ازدواج نسبت به مدت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا لقایی در گفت و گو با زرین خبر با بیان اینکه در هشت ماهه نخست امسال یک هزار و ۴۵۹ مورد ازدواج در میاندوآب ثبت شده است، گفت: بررسی آمار ازدواج نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشانگر کاهش در این زمینه است.

رئیس اداره ثبت احوال میاندوآب با اشاره به اینکه بیشترین ازدواج ثبت شده برای زوج در گروه سنی ۲۵ تا۲۹ سال و زوجه ۱۵ تا ۱۹ سال است، اظهار کرد: از ازدواج های ثبت شده ۸۴۶ مورد شهری و ۶۱۳ مورد روستایی بوده است.

وی با بیان اینکه بررسی آمار طلاق نیز حکایت از افزایش طلاق در شهرستان میاندوآب را در هشت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل را دارد، افزود: بر اساس آمار تحلیلی، بیشترین میزان طلاق در میاندوآب در سال های نخست زندگی روی داده است.

لقایی به میزان ولادت در هشت ماه نخست امسال در میاندوآب نیز اشاره و  تصریح کرد: در هشت ماه نخست امسال  تعداد سه هزار و ۴۹۱ مورد واقعه ولادت در میاندوآب ثبت شده است که بر اساس آمار تحلیلی حدود ۱/۸۳ درصد نسبت به سال گذشته کاهش دارد.

رئیس اداره ثبت احوال میاندوآب با بیان اینکه تعداد نوزادان پسر متولد شده در هشت ماهه امسال بیشتر از دختر است، گفت: در هشت ماهه نخست امسال یک هزار و ۸۶۴ مورد نوزاد پسر و یک هزار و ۶۲۷ مورد نوزاد دختر در میاندوآب متولد شده است.

وی با اشاره به اینکه در هر ماه ۴۳۶ نوزاد در میاندوآب متولد شده است که از این تعداد ۶۹ واقعه دوقلوزایی و  پنج واقعه نیز سه قلو بوده است، افزود: از تعداد نوزادان متولد شده نیز یک هزار و ۸۶۸ مورد شهری و یک هزار رو ۶۲۳ مورد نیز روستایی بوده است.

لقایی تصریح کرد: بررسی آمار هشت ماهه، ثبت ۷۹۶ مورد واقعه وفات را در شهرستان میاندوآب نشان می دهد که نشان از کاهش حدود ۱٫۴۹ درصدی نسبت به سال قبل را دارد.

رئیس اداره ثبت احوال میاندوآب با بیان اینکه حدود ۵۰ درصد جمعیت شهرستان کارت هوشمند ملی را دریافت کرده اند، افزود: امسال تعداد ۳۷ هزار و ۹۰۳ کارت هوشمند ملی و ۱۰ هزار و ۶۱۲ فقره شناسنامه مکانیزه برای متقاضیان صادر شده است.

وی گفت:  در میاندوآب نام های امیرعلی، محمد و علی بیشترین اسامی انتخابی خانواده های میاندوآبی برای پسران و نام های فاطمه، زهرا و یسنا نیز نام های برگزیده برای دختران است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد