تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 آذر 1396 - 9:53
کد خبر : 20045

اختصاص یک روز هفته به موضوع «نماز» در مهد و پیش‌دبستانی فرهنگسرای قرآن

اختصاص یک روز هفته به موضوع «نماز» در مهد و پیش‌دبستانی فرهنگسرای قرآن

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، از سوی مدیران مهد و پیش‌دبستانی فرهنگسرای قرآن و جهت آموزش و ترغیب قرآن‌آموزان به امر مبارک نماز، یک روز از ایام هفته به نام روز «نماز» نام‌گذاری شده است تا در این روز برنامه آموزش نماز

اختصاص یک روز هفته به موضوع «نماز» در مهد و پیش‌دبستانی فرهنگسرای قرآن

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، از سوی مدیران مهد و پیش‌دبستانی فرهنگسرای قرآن و جهت آموزش و ترغیب قرآن‌آموزان به امر مبارک نماز، یک روز از ایام هفته به نام روز «نماز» نام‌گذاری شده است تا در این روز برنامه آموزش نماز به قرآن‌آموزان اجرا شود.
طی روز «نماز» در مهد و پیش‌دبستانی فرهنگسرای قرآن، مدیران و مربیان این مهد قرآنی اقدام به آموزش نماز از طریق برنامه‌های مختلف و تأثیرگذار مانند نمایش و بازی به قرآن‌آموزان خواهند کرد.
همچنین، طی اجرای این برنامه، تمامی قرآن‌آموزان مهد و پیش‌دبستانی فرهنگسرای قرآن با همراه با مدیران و مربیان در محل نمازخانه فرهنگسرا حضور یافته و فریضه نماز را به جای خواهند آورند.
یکی از برنامه‌های روز نماز در این مهد و پیش‌دبستانی قرآنی نیز برنامه سخنرانی امام جماعت فرهنگسرای قرآن در رابطه با موضوع نماز ویژه قرآن‌آموزان است که در روز مشخص شده اجرا خواهد شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد