تاریخ انتشار : یکشنبه 26 آذر 1396 - 8:00
کد خبر : 19858

مسابقه تلگرامی نماز بهتر برگزار می شود

مسابقه تلگرامی نماز بهتر برگزار می شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از روز یکشنبه خبرنگار معارف ایرنا از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، هدف از برگزاری این مسابقه خواندن بهتر الفاظ نماز و فهمیدن معانی عبارت های آن و همچنین تشویق کودکان به این فریضه است که در

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از روز یکشنبه خبرنگار معارف ایرنا از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، هدف از برگزاری این مسابقه خواندن بهتر الفاظ نماز و فهمیدن معانی عبارت های آن و همچنین تشویق کودکان به این فریضه است که در سه رشته برگزار می‌شود و تمامی فرایندها و بخش‌های آن در محیط تلگرام انجام می‌گیرد.
در رشته معانی نماز یک دوره آموزشی در زمینه ترجمه نماز به‌ آسان‌ترین شیوه در دسترس عموم قرار می‌گیرد که شامل ارائهٔ ترجمهٔ عبارت‌ها و یادآوری آن است، البته با پیگیری این دوره و اختصاص چند دقیقه وقت‌ در هر روز می‌توان طی هفت ‌روز معانی دقیق عبارت‌های نماز را یاد گرفت و اگر هنگام یادآوری‌های روزانه با دقت عمل همراه باشد، تا هفت روز پس از آن، معانی ارائه شده را سه ‌بار مرور کرده و می توان به حافظهٔ بلندمدت ‌سپرد.
در رشته درست‌خوانی نماز، دوره‌ای آموزشی در زمینه قرائت حمد، سوره و الفاظ نماز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و علاقه مندان می‌توانند بدون هیچ محدودیت و مانعی حمد و سوره و الفاظ نماز را بخوانند و به ‌صورت کاملاً ناشناس، اشکالات احتمالی را دریافت کنند و مرحله به مرحله، بهتر خواندن نماز را یاد بگیرند.
در این برنامه مجازی، رشته غنچه‌های نماز که به کودکان اختصاص دارد با محوریت ویدیوهای قرائت نماز برای شکوفه‌های زندگی اجرا می‌شود و والدین برای شرکت فرزندان خود در این رشته کافی است با موبایل یا دیگر ابزارهای الکترونیکی، ویدیویی کوتاه از نماز خواندن کودک خود را از طریق بات تلگرامی ارسال کنند که این ویدیوها بلافاصله در کانال تلگرامی ارائه می‌شود و علاقه مندان می‌توانند بر اساس کیفیت و جذابیت‌های آن، از طریق فشردن دکمهٔ «پسندیدن» به آن امتیاز دهند.
جوایز مسابقه که از سوی حامیان آن تامین شده شامل دو جایزه ۵۰ میلیون ریالی است که یکی از این جوایز به رشته غنچه‌های نماز اختصاص دارد و ۱۴ جایزه ۱۰ میلیون ریالی نیز به ‌عنوان کمک‌ هزینه سفر زیارتی عتبات عالیات که چهار جایزه مربوط به رشته غنچه‌های نماز است.
همچنین ۳۰ جایزه دو میلیون و ۵۰۰ هزار ریالی به‌ عنوان کمک هزینه سفر زیارتی مشهد مقدس به برگزیدگان اهدا می شود که ۱۰ جایزه به رشته غنچه‌های نماز اختصاص دارد و ۱۲۰ جایزه یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریالی به‌صورت نقدی یا غیرنقدی (محصولات قرآنی) اهدا خواهد شد که ۳۰ جایزه مربوط به رشته غنچه‌های نماز است.
قرعه‌کشی این مسابقه روز سوم بهمن در سالروز میلاد حضرت زینب (سلام الله علیها) برگزار و نتایج آن از طریق همین صفحه اعلام می‌شود که البته مبلغ این هدایا در صورت مشارکت حامیان جدید افزایش خواهد یافت.
علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می توانند به پایگاه http://haamim.ir/namaz/ مراجعه و از طریق بات تلگرام ثبت نام کنند.
فراهنگ**۱۰۰۳**۱۰۵۵
خبرنگار: محمدرضا جعفرملک**انتشار: زینب کارگر

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد