تاریخ انتشار : یکشنبه 26 آذر 1396 - 7:21
کد خبر : 19852

اختتامیه جشنواره استانی نماز دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار می شود/ارسال ۹۰ اثر به دبیرخانه

اختتامیه جشنواره استانی نماز دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار می شود/ارسال ۹۰ اثر به دبیرخانه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا از قم، فاطمه قاصد با اشاره به برگزاری نخستین دوره جشنواره استانی نماز (معراج) در دانشگاه علوم پزشکی قم اظهار داشت: این جشنواره در چهار بخش علمی، هنری، ادبی و ایده پردازی برگزار شده است. دبیر برگزاری جشنواره

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا از قم، فاطمه قاصد با اشاره به برگزاری نخستین دوره جشنواره استانی نماز (معراج) در دانشگاه علوم پزشکی قم اظهار داشت: این جشنواره در چهار بخش علمی، هنری، ادبی و ایده پردازی برگزار شده است.

دبیر برگزاری جشنواره استانی نماز دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: یش از ۹۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

وی خاطر نشان کرد:«هدف از برگزاری جشنواره ‌ایجاد دغدغه و شور نماز در دانشگاه و دریافت ایده برای امر ترویج فرهنگ نماز بود که بحمدلله تا حدود زیادی محقق شد.

قاصد عنوان کرد: معتقدیم ترویج فرهنگ نماز باید در اولویت کارهای فرهنگی دانشگاه قرار بگیرد و امر به این معروف در دانشگاه و به تبع آن جامعه همگانی شود.

دبیر برگزاری جشنواره نماز دانشگاه علوم پزشکی افزود: مقالات خوبی در حوزه میان رشته ای (رابطه نماز و سلامت جسم و روح) رسیده که قصد داریم به مرور زمان از آنها در نشریات و سایت ها استفاده کنیم.

وی گفت: در بخش هنری نیز آثاری همچون عکس ، کلیپ ، طراحی و خطاطی به دبیرخانه رسیده که در نمایشگاهی در معرض دید عزیزان گذاشته می شود و بنا داریم به مرور آثار را با ذکر نام صاحب اثر در فضای مجازی در جهت نشر فرهنگ نماز منتشر کنیم.

قاصد تصریح کرد: از دیگر نقاط قوت این جشنواره آثار ادبی واصله به خصوص شعر است که ان شاالله آنها را هم در قالب ویژه نامه ای منتشر می کنیم.

دبیر کانون معراج دانشگاه علوم پزشکی ادامه داد: مراسم اختتامیه این جشنواره روز دوشنبه ۲۷ آذر از ساعت ۱۳ در سالن شهید یخچالی مجتمع پردیس دانشگاه برگزار می شود که از نفرات برگزیده تقدیر به عمل می اید و به تمام صاحبان اثر هم لوح تقدیر و یادبود اعطاء می شود.

وی در پایان از همه ی اساتید، دانشجویان و کارکنان و همه کسانی که دغدغه ویژه ای نسبت به فریضه نماز دارند و همچنین از صاحبان اثر دعوت کرد تا در مراسم اختتامیه حضور یابند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد