تاریخ انتشار : شنبه 25 آذر 1396 - 7:31
کد خبر : 19763

مشارکت ۹۰ هزار نفری در پویش «من واقف قرآنی‌ام»

مشارکت ۹۰ هزار نفری در پویش «من واقف قرآنی‌ام»

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، این پویش با شعار«# من_واقف_ قرآنی‌ام» به منظور موج‌آفرینی در زمینه مشارکت هر چه بیشتر فرهنگیان، دانش‌آموزان و اولیای گرامی در زمینه وقف مشارکتی قرآن، عترت و نماز راه اندازی شد. بنا بر این گزارش،

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، این پویش با شعار«# من_واقف_ قرآنی‌ام» به منظور موج‌آفرینی در زمینه مشارکت هر چه بیشتر فرهنگیان، دانش‌آموزان و اولیای گرامی در زمینه وقف مشارکتی قرآن، عترت و نماز راه اندازی شد.

بنا بر این گزارش، در این طرح؛ دانش آموزان، فرهنگیان و والدین دانش‌آموزان پس از شرکت در طرح وقف مشارکتی قرآن، عترت و نماز با تگ «#من_ واقف_ قرآنی‌ام» عکس گرفته و تصاویر خودشان را به در سامانه ایران پرورشی ثبت می‌کنند.

تاکنون  استقبال جامعه دانش‌آموزی و فرهنگیان استان از این طرح بسیار چشم‌گیر و ستودنی بوده است، به صورتی که تا‌کنون بیش از ۹۰ هزار دانش آموز، فرهنگی و ولی دانش آموز در سامانه ایران پرورشی اسامی خودشان را به عنوان واقف ثبت کرده‌اند، که امید است با تبلیغ و ترویج هر چه بیشتر این طرح، این تعداد به ۵۰۰ هزار نفر هم برسد.

یکی از روش‌های مشارکت در طرح وقف مشارکتی قرآن، عترت و نماز، استفاده از درگاه موبایلی است به گونه‌ای که علاقه‌مندان می‌توانند با شماره گیری *۷۸۰*۲۵۲۹# و انتخاب گزینه وقف مشارکتی، قرآنی، دانش‌آموزی، استانی مبلغ مورد نظر را به صورت غیرحضوری برای توسعه فرهنگ وقف قرآنی واریز کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد