تاریخ انتشار : شنبه 25 آذر 1396 - 7:12
کد خبر : 19757

کتاب «نماز صبح» در قزوین رونمایی می‌شود

کتاب «نماز صبح» در قزوین رونمایی می‌شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید قزوین، غلامرضا حقایق‌پور در این باره اظهار کرد: کتاب «نماز صبح» در اجلاس استانی نماز با موضوع «نماز در فضای مجازی» و با حضور مسئولان و فعالان عرصه‌ی نماز، فردا یکشنبه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید قزوین، غلامرضا حقایق‌پور در این باره اظهار کرد: کتاب «نماز صبح» در اجلاس استانی نماز با موضوع «نماز در فضای مجازی» و با حضور مسئولان و فعالان عرصه‌ی نماز، فردا یکشنبه ۲۶ آذر ماه در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی استان قزوین رونمایی می‌شود.

 وی گفت: برگزاری بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز در استان قزوین، بهانه‌ای شد تا با فراخوان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مسابقه‌ی خاطره‌نویسی نماز صبح برگزار شود که در این فراخوان آثار بیش از۶۰۰  نفر از علاقمندان به دبیرخانه‌ی مسابقه ارائه شد.

حقایق‌پور افزود: پس از بررسی خاطرات ارسالی، ۳۴ تن از نویسندگان بهترین خاطرات، انتخاب و هدایای خود را دریافت کردند و در مجموع ۷۰ خاطره‌ی برتر از این مجموعه نیز جهت انتشار کتاب انتخاب شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: کتاب نماز صبح مجموعه‌ی خاطرات ارزشمندی است که نویسندگان آن به نحوه‌ی انجام و مسایل جانبی آن در خاطرات خود پرداختند.

این مسئول افزود: در این کتاب علاوه بر عموم مردم، خاطرات بخشی از جامعه‌ی هدف، شامل بازماندگان شهدا و ایثارگران استان نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

وی گفت: کتاب نماز صبح توسط حسن شکیب‌زاده، نویسنده و پژوهشگر استان، تدوین و با همت ستاد اقامه نماز بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در شمارگان ۳ هزار نسخه منتشر شده و در دسترس علاقمندان قرار گرفته است

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد