تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 آذر 1396 - 9:52
کد خبر : 19598

برگزاری جشن‌های «دوست من نماز» در فرهنگسرای قرآن

برگزاری جشن‌های «دوست من نماز» در فرهنگسرای قرآن

‌به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، فرهنگسرای قرآن به‌منظور بزرگداشت و اهمیت مسئله نماز و عفاف جشن‌های تکلیف را ویژه دختران نه ساله برگزار می‌کند. این جشن‌ها که همه ساله از ابتدای سال تحصیلی آغاز می‌شود در سال ۹۶ نیز با شروع ماه

‌به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، فرهنگسرای قرآن به‌منظور بزرگداشت و اهمیت مسئله نماز و عفاف جشن‌های تکلیف را ویژه دختران نه ساله برگزار می‌کند.

این جشن‌ها که همه ساله از ابتدای سال تحصیلی آغاز می‌شود در سال ۹۶ نیز با شروع ماه ربیع الاول میزبان دانش‌آموزان خواهد بود تا آنها یک روز به یادماندنی و شاد را در این مجموعه قرآنی تجربه کنند.

این مراسم خاطره‌انگیز شامل استقبال از مدعوین با حضور عروسک‌های محبوب و دوست داشتنی‌، برپایی نماز همراه با روحانی محبوب کودکان، اجرای برنامه‌های مفرح با مضامین دینی و اجتماعی در قالب مسابقه، نمایش با حضور گروه هنری هدی و امثال این برنامه‌ها است.

تمامی مدیران مدارس شهر تهران برای هماهنگی و رزرو این برنامه که از ۲۰ آذرماه تا پایان سال تحصیلی ۹۶-۹۷ در فرهنگ سرای قرآن برگزار می‌شود‌، می‌توانند با شماره تلفن‌های ۵۵۷۶۵۸۸۸ و ۰۹۳۷۰۵۲۶۴۴۵ تماس بگیرند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد