تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 آذر 1396 - 9:14
کد خبر : 19588

اجلاس سراسری نماز ۳۰ آذر برگزار می شود

اجلاس سراسری نماز ۳۰ آذر برگزار می شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، محمدرضا مسیب زاده در نشست خبری که به مناسبت هفته قرآن، عترت و نماز در دبیرستان فرهنگ منطقه ۲ برگزار شد اظهار کرد: امسال در ۳۰ آذر اجلاس سراسری اقامه نماز برگزار می شود و  در ۷۰ هزار

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، محمدرضا مسیب زاده در نشست خبری که به مناسبت هفته قرآن، عترت و نماز در دبیرستان فرهنگ منطقه ۲ برگزار شد اظهار کرد: امسال در ۳۰ آذر اجلاس سراسری اقامه نماز برگزار می شود و  در ۷۰ هزار مدرسه اقامه نماز به‌صورت جماعت خواهد بود.

وی افزود: تعداد ۷۰ هزار نفر و ۲۰ هزار روحانی اقامه نماز را بر عهده دارند، بیش از ۴۰ هزار نفر نیز به عنوان امام جماعت در مدارس هستند.

 مدیرکل دفتر قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: مراسم تجلیل از خادمین نماز حوزه ستادی را در هفته های گذشته  برای اولین بار برگزار کردیم. تلاش می کنیم تا  فعالیت‌های آموزشی  نماز را تسری دهیم.

وی با بیان اینکه در حوزه عترت طرح امام شناسی یا مصباح الهدی را داریم  بیان کرد: از مجموعه ۷۰ عنوان کتاب در ماه گذشته ۲ میلیون کتاب در استان‌ها توزیع شد که برشی از مقاطع زندگی ائمه بوده است.

مسیب زاده با بیان اینکه در حوزه قرآن حفظ موضوعی و ترتیبی قرآن را نیز داریم گفت: طرح «نور باران» با ۱۲ عنوان کتاب برای هر پایه تحصیلی اجرا می شود و ۲۰ تا ۴۰ آیه با توجه به سنین بچه‌ها انتخاب شده تا آن‌ها در ایستگاه اندیشه این کتاب به تفکر بپردازند.

وی یاد آور شد: تعداد ۱۰ عنوان کتاب در دست چاپ داریم  و یکی از رویکردهای ما مدرسه‌ای شدن فعالیت ها است. همچنین؛ سال گذشته حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد مدارس و امسال ۴۰ درصد مدارس از این محتواها استفاده کرده‌اند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد