تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 آذر 1396 - 8:44
کد خبر : 19578

اجرای صحیح امر به معروف و نهی از منکر ضامن برقراری امنیت پایدار است

اجرای صحیح امر به معروف و نهی از منکر ضامن برقراری امنیت پایدار است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، حجت الاسلام محمد صادقی نسب امام جمعه گناباد صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گناباد اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر یک واجب پر اهمیت است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، حجت الاسلام محمد صادقی نسب امام جمعه گناباد صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گناباد اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر یک واجب پر اهمیت است و منشاء آن پیامبران بوده اند.

وی افزود: تمامی سختی هایی که پیامبران ما دیده اند در راستای هشدار به مردم نسبت به گناهان بوده که فاسقان تحمل این گونه راهنمایی ها را نداشته اند و کسی که این کار را می کند راه انبیاء را انجام داده است.

امام جمعه گناباد گفت: نیروی انتظامی و نیروهای امنیتی به وظایف خود به خوبی عمل می کنند ولی با اجرای درست امر به معروف و نهی از منکر می توان امنیت پایدار را برقرار کند.

وی افزود: امروز باید به همه امر به معروف آموزش داده شود زیرا کسب روی حلال می تواند خیلی از مشکلات جامعه را حل کند و امر به معروف و نهی از منکر متعلق به قشر خاصی نیست و همه باید در این کار نقش داشته باشند.

حجت الاسلام صادقی نسب تصریح کرد: مدیران باید دقت داشته باشند که اگر در مجموعه آن ها کارمندی کم کاری و یا درست کار نمی کند وظیفه دارند او را امر به معروف کنند.

 

وی افزود: این حرکت ترامپ مردم مسلمان جهان را ناراحت کرده و مطمئن باشد شاهد پاسخ محکم مسلمانان خواهد بود و این مردم در مقابل گستاخی های ترامپ ساکت نخواهند نشست.

 

امام جمعه گناباد گفت: امروز واجب است تا ترفند و دشمنی های آمریکا برای مسلمانان تبیین شود و دولت های همراه ترامپ نیز باید بدانند که آرمان های قدس معامله شدنی نیست و اگر بر این کار خود اصرار ورزند بساط آن ها جمع خواهد شد.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد