تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 آذر 1396 - 4:53
کد خبر : 19525

معضلات فرهنگی در رودبارقصران از مرز بحران گذشته است

معضلات فرهنگی در رودبارقصران از مرز بحران گذشته است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی حسنی طی سخنانی در حضور مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان شمیرانات به توصیه های آیت الله شیخ حسنعلی اصفهانی، معروف به نخودکی به فرزند خود، اشاره کرد و افزود: مردان خدا حقایقی که در

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی حسنی طی سخنانی در حضور مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان شمیرانات به توصیه های آیت الله شیخ حسنعلی اصفهانی، معروف به نخودکی به فرزند خود، اشاره کرد و افزود: مردان خدا حقایقی که در عالم است، را با چشم شهود می بینند،خواندن نمازهای یومیه در وقت خود برای انسان بسیار کارگشا است.

وی با بیان این که از مسئولین شهرستان انتظار می رود، در نمازهای جمعه حاضر شوند، گفت: حضور مسئولین در نماز جمعه سبب دل گرمی مردم می شود.

 امام جمعه رودبارقصران با بیان این که نباید بزرگ بودن کارها، مسئولین را از ادامه راه باز دارد، افزود: امام(ره) بدون هیچ تجهیزاتی در برابر رژیم طاغوت به پیروزی رسید.

حسنی بزرگ ترین ریاضت را طبق توصیه های آیت الله شیخ حسنعلی اصفهانی، خدمت به خلق خدا دانست و گفت: اهمیت نماز، تقوا و تهذیب به جای خود، اما خدمت به خلق خدا بسیار اهمیت دارد، که لازم است، مسئولین در این خصوص دقت کافی را داشته باشند.

وی ارائه گزارش توسط مسئولین تاکید کرد و افزود: اگر گزارشات دستگاه های اجرایی شهرستان شمیرانات، به امام جمعه نیز داده شود، می توان از طریق تریبون نماز جمعه به مردم اطلاع رسانی کرد، گاهی مردم از ما در خصوص عملکرد مسئولین و برخی ادارات سوال می پرسند، که اگر گزارش عملکرد باشد، می توانیم به آن ها پاسخ دهیم و نیز عملکردهای مسئولین باید در واقع نیز نمود داشته و اثرات آن قابل مشاهده برای مردم باشد.

 امام جمعه رودبارقصران یکی از بزرگ ترین مشکلات رودبار قصران را معضلات فرهنگی دانست و گفت: مشکلات فرهنگی از حد بحران گذشته است، مزاحمت هایی که برای مردم و نوامیس مردم ایجاد می شود و نیز مراکز گناه و فساد در برخی کافه ها و رستوران ها در رودبار قصران سبب نگرانی شده است، ما در برابر ترویج این مسائل مسئول هستیم، و برخی کوتاهی های فرهنگی سبب پاسخگویی در پیشگاه الهی خواهد شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد