تاریخ انتشار : یکشنبه 19 آذر 1396 - 10:38
کد خبر : 19352

امام جمعه شهرکرد: تجاوز به حقوق دیگران نتیجه بی توجهی به نماز است

امام جمعه شهرکرد: تجاوز به حقوق دیگران نتیجه بی توجهی به نماز است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی نکونام روز یکشنبه در آیین اختتامیه سومین اجلاسیه نماز در فضای مجازی افزود: باور کنیم نماز خالصانه تنها راه رفع مشکلات و گرفتاری های جامعه است.وی گفت: در مورد نماز، اهمیت و برکات آن در آموزه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی نکونام روز یکشنبه در آیین اختتامیه سومین اجلاسیه نماز در فضای مجازی افزود: باور کنیم نماز خالصانه تنها راه رفع مشکلات و گرفتاری های جامعه است.
وی گفت: در مورد نماز، اهمیت و برکات آن در آموزه های دین اسلام بسیار گفته شده که ضروری است به این توصیه ها توجه ویژه شود تا گرفتاری ها و مشکلات جامعه برطرف شود.
امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه نماز سپر و مانع از ورود منکرات در جامعه است، تصریح کرد: اگر اقامه نماز و ارتباط گیری با خداوند به درستی و کامل انجام گیرد و خالصانه باشد بی شک برکات و نتایج آن شامل حال فرد و جامعه می شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این آیین با بیان اینکه ارتباط مردم جامعه با خداوند کم رنگ شده است، گفت: افرادی که با خدا ارتباط قوی و پررنگی دارند، نتیجه آن را در زندگی خود دیده اند اما با این وجود چرا شاهد کم رنگ شدن ارتباط بندگان با خدا هستیم؟.
اقبال عباسی تصریح کرد: مدیران هرچند می توانند تا حدی امور جامعه را به پیش ببرند و مشکلات را برطرف کنند، اما حلال اصلی مشکلات خداوند است.
وی خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم با خداوند ارتباط درستی برقرار کنیم در نهایت شاهد ایجاد نظم، امنیت، انضباط، وحدت و آرامش در جامعه خواهیم بود، در غیر اینصورت جامعه به خطر می افتد.
به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، در این آیین فعالان حوزه نماز و برگزیدگان سومین اجلاسیه نماز در فضای مجازی معرفی و تقدیر شدند.
خبرنگار: خاطره حسین زاده**انتشاردهنده:جهانبخش صفری
۷۳۶۳/۶۰۲۱

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد