تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1396 - 7:21
کد خبر : 19248

ابلاغ فعالیت های قرآنی به مدارس در قالب « ندای رحمت»

ابلاغ فعالیت های قرآنی به مدارس در قالب « ندای رحمت»

  به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شبستان نوشت: محمدرضا مسیب‌زاده، مدیرکل امور قرآنی وزارت آموزش و پرورش از برگزاری مسابقات قرآنی ویژه فرهنگیان خبر داد و گفت: وزارت آموزش و پرورش از دو سال گذشته مسابقه ویژه فرهنگیان را نیز آغاز کرده

 

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شبستان نوشت: محمدرضا مسیب‌زاده، مدیرکل امور قرآنی وزارت آموزش و پرورش از برگزاری مسابقات قرآنی ویژه فرهنگیان خبر داد و گفت: وزارت آموزش و پرورش از دو سال گذشته مسابقه ویژه فرهنگیان را نیز آغاز کرده است.

 وی افزود: این مسابقات پس از ۳۸ سال اتفاق افتاده است و تا دو سال پیش در حوزه فرهنگیان مسابقات کشوری نداشته ایم.

مدیرکل امور قرآنی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: دو سال است که مسابقات و نماز فرهنگیان در ۴ رشته نهج البلاغه، قرائت، حفظ و روش تدریس احکام برگزار می شود و در تابستان، سومین دوره این مسابقات برگزار می شود.

 مسیب زاده با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان در تابستان سال جاری نیز گفت: مسابقات قرآنی هدف نیست اما یک ابزاری است تا دانش آموزان در رقابت سالم قرار گیرند. می خواهیم با ابزار مسابقه سطح علمی و دینی دانش آموزان در حوزه دینی قرآنی، عترت و نماز اتقا یابد.

 وی افزود: حضور موفق در مراحل مختلف زندگی همچون اجتماعی شدن و معرفی عزیزان به جوامع تخصصی تر از اهداف برگزاری مسابقات فرهنگی و دانش آموزی است.

 مدیرکل امور قرآنی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: همه دستورالعمل ها، فعالیت‌ها، فرم ها و برنامه های اجرایی حوزه قرآن، عترت و نماز تحت عنوان کتاب «ندای رحمت» مستندسازی شده است، در یک بازه زمانی پنج ساله به مدارس ابلاغ شده است و تاکید موکد بر برگزاری فعالیت ها است و نیاز به بخشنامه های مجدد نیز ندارد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد