تاریخ انتشار : جمعه 17 آذر 1396 - 8:22
کد خبر : 19142

فراخوان برای تظاهرات گسترده در تمام مناطق عراق در حمایت از قدس

فراخوان برای تظاهرات گسترده در تمام مناطق عراق در حمایت از قدس

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از اسپوتنیک، کمیته مرکزی ناظر بر اعتراضات مردمی در عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که در پی تصمیم دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در به‌رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل، ضروری است ملت‌ها گرد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از اسپوتنیک، کمیته مرکزی ناظر بر اعتراضات مردمی در عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که در پی تصمیم دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در به‌رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل، ضروری است ملت‌ها گرد و غبار ننگ را از خود بتکانند.

در این بیانیه آمده است که در پی اعلام قدس به عنوان پایتخت اسرائیل توسط دونالد ترامپ و در سایه سکوت دولت‌ها، ملت‌ها باید غبار ننگ و ذلت را از خود بتکانند.

کمیته مرکزی ناظر بر اعتراضات مردمی در عراق همچنین از همه شهروندان خواست که بعد از نماز جمعه در تمام مناطق این کشور به منظور محکوم کردن این تصمیم ظالمانه که دولت پلید و استکبار آمریکا اتخاذ کرده است، تظاهرات کنند.

در این بیانیه همچنین تاکید کرد که ما می‌خواهیم برای همه ثابت کنیم که ما برای یاری مظلوم و قدس شریف، آماده همکاری هستیم.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا روز چهارشنبه در یک سخنرانی در کاخ سفید  قدس را پایتخت فلسطین اشغالی اعلام کرد و به دولتش دستور داد مقدمات کار برای اننقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس را فراهم کنند. این تصمیم ترامپ با محکومیت‌های جهانی مواجه شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد