تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 آذر 1396 - 10:38
کد خبر : 19082

برپایی تظاهرات ضد صهیونیستی بعد از نماز جمعه فردا در کرمانشاه

برپایی تظاهرات ضد صهیونیستی بعد از نماز جمعه فردا در کرمانشاه

عباس سروری در گفتگو با خبرنگار مهر، از برپایی تظاهرات ضد صهیونیستی در کرمانشاه طی فردا جمعه ۱۷ آذر خبر داد. وی افزود: این تظاهرات در پی  اقدام دولت آمریکا در انتخاب شهر مقدس قدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیست صورت خواهد گرفت و نمازگزاران این حرکت رئیس جمهور آمریکا را به شدت محکوم

عباس سروری در گفتگو با خبرنگار مهر، از برپایی تظاهرات ضد صهیونیستی در کرمانشاه طی فردا جمعه ۱۷ آذر خبر داد.

وی افزود: این تظاهرات در پی  اقدام دولت آمریکا در انتخاب شهر مقدس قدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیست صورت خواهد گرفت و نمازگزاران این حرکت رئیس جمهور آمریکا را به شدت محکوم خواهند کرد.

وی تاکید کرد: ما در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه همگام و هم صدا با مردم شریف کرمانشاه در این تظاهرات ضد صهیونیستی شرکت می کنیم و این حرکت را نقض آشکار قطعنامه بین‌المللی می دانیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در پایان از مردم استان کرمانشاه دعوت کرد تا در این راهپیمایی ضد صهیونیستی شرکت کنند.

وی تصریح کرد: از عموم مردم انقلابی، مومن و خداجوی استان کرمانشاه دعوت می‌شود تا پس از اقامه نماز دشمن‌شکن جمعه این هفته با حضور حداکثری وحدت‌بخش و دشمن‌شکن خویش در این تظاهرات برای محکومیت این عمل نابخردانه شرکت کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد